sâmbătă, august 23, 2008

WOMEN SECRETS

Magazinul din Bucureşti unde erau expuse spre vînzare secretele femeilor, s-a închis.
N-am intrat niciodată acolo. Nici nu ştiu dacă era permis accesul masculilor, sau numai EVELE puteau să-şi cumpere secretele, să-şi înnoiască garderoba ca să-i facă pe bărbaţi şi mai nedumeriţi, şi mai docili, şi mai
înfricoşaţi de cît de misterioase pot fi ele.
Vă puteţi imagina un bărbat vorbind cu vînzătoarea de la WOMEN SECRETS: vreau şi eu un secret pentru iubita mea, de ziua ei, aşa, mediu, dar nu prea cunoscut, să fie de vreo 250-300 de lei...
Cam cît ar costa, de fapt un secret de femeie?
Şi după ce criterii s-ar preţui? După culoare? După dimensiuni? După materialul din care-i confecţionat? Ce ştim noi?, or fi secrete cu lanţ de aur, secrete fine de mătase, de corazon, de munte, de piele, de suflet, de interior...
Secrete pret a porter pentru o seară romantică.
Secrete la comandă .
Secrete de femeie ...
S-or fi vîndut toate sau, pur şi simplu, magazinul o fi dat faliment din lipsă de clienţi?

4 comentarii:

  1. Astea-s intrebari existentialo-shakespeare-iene, "frate", iar raspunsurile sunt toate de haute couture! If you know what I mean... Cu serviciile secrete nu te joci, ca nu scapi ieftin. :)) Mai bine ca nu v-ati bagat in acel magazin, va spun eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uitai sa ma semnez anonimistic. Eu sunt cel de sus cu commentul!
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. tu esti cel de sus sau cea de sus? nu prea mai inteleg care-i vrajeala ? Ori esti anonim ori esti doinin? Ori asta o fi un secret cardit de la magazinul lui Varanusel?
    Vedeti ca magazinul respectiva si-a schimbat sediul la Baneasa la mall la parter. Inca functionir fratioare sau mai clar surioaro frate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina: Cred că aveţi dreptate: slavă Domnului că n-am intrat în magazin, cine ştie ce deziluzii găseam...

    harpon:Dacă funcţionir, poate, totuşi am să intru. Deşi, curiosity killed the cat, mă risc!

    RăspundețiȘtergere