luni, august 18, 2008

varanus: SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

varanus: SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

6 comentarii:

  1. De acord ca lumea se duce de râpă, dar concluzia in cazul acesta la ce face referire, ca nu ma prind si nu pot comenta aici. Deci voi "tacea". :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai auzit vreodata de petarde? O fi venit una ratacita de la deschiderea olimpiadei. Sau o fi trucaj, tot ca la olimpiada....

    RăspundețiȘtergere
  3. anonim: Da, m-am gîndit şi eu c-ar fi vreuna de la chinezi...Dar, mai aproape e Georgia! Poate fi şi trucaj . Măi, să fie! Să nu intri la idei???

    RăspundețiȘtergere
  4. nnoocommennttffrraatteeeepprreeaaccoommpplliiccaattppeennttrruummiinnee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum da, inteleg la ce se refera dictonul. La data afisarii acestuia nu-mi aparea articolul pe pagina. Iata parerea mea strict personala la subiect :
    1. Imaginile din fotografii m-au socat si dezgustat, pentru ca istoria, buna sau proasta, nu trebuie aruncata la gunoi, din respect elementar.
    2. Acestea sunt deci "conditiile" de predare in facultatea de jurnalism bucuresteana?? Dezastru! Bugetul statului e administrat cu o incompetentza crasa.
    3. Comunismul totalitar a disparut din Romania, dar i-a luat locul un ... ceva, care oricum l-am numi, tot debandada corupta e. Nu se respecta "nica", deci e cronica boala!
    4. Da' o scoala politica cu adevarat, exista la noi? Intreb retoric deoarece pana si eu cred ca as fi mai avizata decat unii (prea multi) parlamentari! Mda.

    PS. Dau eu clic pe titlul articolului, dar tot imi dispare textul din vizor. Nu de alta, dar tre' sa scriu uneori pe ciorna, sa nu-mi uit ideile. Nu ca ar fi interesant ce scriu, dar metoda cere timp. Time = money... :)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  6. Doina: Nu mai adaug nici un comentariu că mă trezesc cu vreo etichetă...Şcoli sunt, studenţi sunt, ticeri nu prea, iar manageri...canci!

    RăspundețiȘtergere