luni, august 11, 2008

MODERAREA HARPONULUI

Harpon: Dragă Harpoane, bun venit în club! Iartă-mă că-ţi răspund în bloc la commenturile pe care le-ai făcut. Chestie de eficienţă şi de gestionare înţeleaptă a timpului nos tru neplăcut de scurt.
1. Asta cu zgîrcitul mi se trage de la faptul că am sînge de oltean şi se ştie că ăştia mănîncă brînza după ce-o amestecă cu cioburi de sticlă, să le treacă foamea pîn-o aleg dintre sticle...
2. Promit să vă invit dacă nu dau în faliment magazinul de pălării şi patiseria de la Mall. (Mîine vorbesc cu Budeanu.:)).
3. Că se caftesc ruşii cu georgienii şi toţi de-a valma la Beijing, chiar că noi nu cîştigăm nimic. Ce propuneţi?
4. Nu dau la gioale din principiu, mai ales că şi ceilalţi comentatori sunt oaspeţii mei pe blog, nu doar harponii.
5. Mulţumesc de protecţie. Nu m-am sufocat încă de commenturi, iar dacă se va întîmpla, am pus sub birou furtunul de la aspirator, branşat la o butelie de oxigen de odobeşti.
6. Da, pe bune, proiectul sistemului hidrotehnic Siret-Dunăre prevedea şi circulaţia pe apă. Vezi la intrarea în Mărăşeşti, pe stînga, un rest de canal betonat pe care cresc spini, ca să-ţi dai seama că-i adevărat ce spun.
7.Mi-a plăcut expresia "INTELECTUALI VARANUSAŢI"! Pot uza?
8. Cuchi, Lup, NU au prieteni maidanezi, au învăţat asta de la stăpînul lor, care, după cum constataţi, e un Domn. Sau se preface bine.
9."Sportul băcăuan nu mai are nimic de spus" - citat din Harpon. Atenţie, aici intraţi în conflict cu declaraţiile electorale primare care afirmă contrariul!!!

4 comentarii:

  1. E destul de tare si onoranta chestia cu raspunsul in bloc pentru batranul Harpon. Bei... e mare smecherie asta cu bagatul in seama pe prima pagina. Bine sefule ca n-ai o poza cu mine , ca ma faceai vedeta pentru autografe sau premii VIP, mai stii ?
    Nu prea am comentarii la comentariile tale, iar pe ceilalti nu am cum sa-i comentez ca nu au mai scos palaria la atac. Raman pe pozitii.Sunt alaturi de tine cu vigilenta harponiana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Harpon: Da, mulţumesc, sunt onorat! Am să mă străduiesc să moderez promt fiecare comment, dar, dacă sunt mai multe ale aceluiaş cititor, am să recurg la formula asta, ca să economisim timp cu toţii... O fi bine, o fi rău? Noi să fim sănătoşi, la cap mai ales!

    RăspundețiȘtergere
  3. PROMPT! Se spune PROMPT! Acu observ că am mîncat un P. Nu puteam mînca un M de la MĂR, am mîncat un P de la P!!!
    Scuzaţi, vă rog!
    varanus

    RăspundețiȘtergere