marți, august 26, 2008

UN BANC MAI BUN CA ALTUL


Desigur că isprava lui Vanghelie care este de a da aprobare ţiganilor să blocheze o stradă din Bucale ca să facă ei o nuntă manelară, cu decibeli fără număr, întrece orice banc. Mai ales că-ţi vine să plîngi...
Totuşi, să încercăm să depăşim momentul. Care este.

O zi obisnuita de lucru: Te trezesti, Nokia, Colgate, Nesscafe, Hochland, Orbit, Logan, Dell, Epson, Nokia, Nokia. McDonalds, Coca-Cola, Orbit. Dell, Epson, Nokia, Nokia. Logan. Tuborg. Tuborg-Tuborg-Tuborg-Tuborg. Nokia... Nokia. Durex-Durex. Colgate. Te culci. Noapte bună!

7 comentarii:

  1. La eticheta „Umor” putem parodia fara teama? Ca pana acum eu si Harpon am vorbit grav... :)) Binee... Voi combate virulent articolul, in consens cu avertizarea primita.
    Deci, cu tot respectul, primul banc care este, nu este banc, ci e un cosmar real de groaza. Confundati umorul cu grotescul. Nici cu datul in plans nu sunt de acord, e a verry wrong ideea. Zambiti stramb macar, ca maine va fi mai rau, tot mai rau, because procesul de asimilare abia a inceput. Deci, primul banc n-are haaz...
    Al doilea banc, iar nu e banc. Confundati din nou colimatorul stereotip al cotidianului diurn cu notiunea de gluma, care presupune veselie. Din nou va inselati! Cu atata Tuborg, iradiatii si E-uri zilnice, Vita Nostra nu prea e Durex, unde vedeti dumneavoastra ceva de ris aici?! Te culci, dar nu te mai trezesti la un moment dat. Confundati acum umorul cu tragicul.
    Nici eticheta in care se inscrie articolul nu e valabila. Scrieti „Umor negru” la prima eroare si „Horror” la a doua.
    „Nica” nu-i bun la articolul asta!!
    (Comentariul meu este un pamflet, repet. Nu dati cu piatra!)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. bei varane , dragul meu prieten . Ma adresez tie doar cu prima parte a apelativului tau deoarece partea a doua pare usor deplasata in aceasta dimineata spre pranz( asta banc frate).
    Foarte interesanta abordarea si alaturarea celor doua elemente de tristete profunda, adica nunta in strada fara aprobare , nu a existat nici o aprobare la blocarea strazii ci doar o aprobare data pentru instalarea unui cort , bancul intervine in momentul in care cortul nu avea cum sa fie instalat in alta parte decat in strada respectiva, cum bine spui , care este.
    Iar tristetea doi , adica abordarea doi e ca atata vreme cat nunta manelistovanghelizata si aprobata are loc in proximitate ori nu te mai trezesti ori nu te mai culci ca nu mai ai cum , asa ca fratioare chestiile alea cu Nokia, Colgate, Nesscafe, Hochland, Orbit, Logan, Dell, Epson, Nokia, Nokia. McDonalds, Coca-Cola, nu mai are rostul si ramane muzici , muzici, rudoteli, streang, adio, .......
    Doina: pai cine sa dea cu piatra fato? sa indrazneasca numai si la nunta cu ei ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina: Am să ţin cont de sugestiile privitoare la etichete. Bine punctat, mulţam!

    Harpon: Zic fără zabavă şi fără îndoială: am cetitori mai spirituali ca noi, ăştia de postăm articole sub "varanus"! (Am utilizat pluralul majestuos...)
    Mă-ntreb ce comentariu ieşea, de-aţi fi fost chiar acolo, printre bieţii locuitori ai Rahovei?

    varanus

    RăspundețiȘtergere
  4. Florian: Pe acest post o să găsiţi mereu doar postări GENIALE! :))
    Într-adevăr, genial de monotonă e viaţa unora... Din păcate nu pot să-mi asum talentul inspirat al celui care a creat textul de mai sus. E o creaţie populară, deci anonimă, primită pe mail. Aşa stînd lucrurile, mi-am permis să-i atribui şi calitatea de "creaţie colectivă", şi am mai modificat, pe ici, pe colo...

    RăspundețiȘtergere
  5. Stamabililor, e de bun augur ca sunt genii in jurul meu cu virgula comentarii ingenioase si placute, sa ca prieteni , cea mai buna ordine a lucrurilor, dupa parerea mea, e aceea in care trebuie sa fiu si eu, si duca-se naibii cea mai perfecta dintre lumi, daca nu sunt si eu in ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarmis: Sunt din ce în ce mai sigur că lumea cea mai bună e dincolo. Pe-aici doar optimiştii incurabili şi nebunii se mai obosesc să şteargă paianjenii.

    RăspundețiȘtergere