luni, august 18, 2008

OZN (OBIECT ZBURĂTOR NEINDETIFICAT)
















Ora 22.00, Bacău, România.
Am ieşit în grădină să pozez luna plină. Că aşa face omul cînd n-are subiecte. Ca cîinele care urlă la lună. Luna plină e periculoasă pentru sensibilicoşi: poeţi, filosofi, artişti, dracu să-i ia.
M-apuc să fac poză la lună, între prunul care face prune viermănoase şi mărul care face mere viermănoase. Ţac. Verific, a ieşit bine, zic să ilustrez vreun poem, ceva romantic, deşi pentru luni, poezie, cine are chef?
Bun. În fine, deodată aud un şuierat ca de fumigenă şi, într-o fracţiune de secundă, pe deasupra capului îmi trece o undă de lumină orbitoare. Apăs automat pe declanşator (adică instinctul meu de artist fotograf s-a manifestat, da?!) şi ce-am văzut eu, vedeţi acum şi dumneavoastră, în premieră cosmică, ce zic eu?, universală, frate!
Lumina aceea era însoţită de un şuierat cam ca acela de la locomotivele mici de trăgeau vagoane cu buşteni pe liniile înguste, forestiere. Adică nu era un fluierat sobru, periculos de locomotivă Reşiţa sau Stephenson. Nu! Era un şuierat mai tandru, cam cum te-ar fluiera cineva la poartă, cînd nu-ţi merge soneria că-i pană de curent.
Acuma, tot ce spun, recunosc că e o simplă impresie, şi aia subiectivă. Da. Poate că, de fapt, suna a clopot sau a tunet, sau a maşină de spălat cu bule, dar eu asta am auzit. Subliniez că eram conştient, nu băusem alcool şi nici nu dormeam, dracului. Eram cît se poate de treaz şi n-am vrut decît să fac o fotografie lunii noi, printre frunzele pomilor pe care eu i-am sădit.
Conştient şi nesilit de nimeni, declar că obiectul s-a deplasat neregulat, ca multe altele (pardon!), avînd ca ţintă luna, satelitul nostru drag.
Fac acest comunicat public, în atenţia Agenţiei Naţionale de Aeronautică şi Cosmice din România, a instituţiei ruseşti care se ocupă de chestii de astea, NASA, comisia europeană pentru UFO (tre să fie aşa ceva) şi Primăriei Bacău, ca să înregistreze repede fenomenul la OSIM.
Bacău-i fruntea!

11 comentarii:

  1. Daca dumneavoastra ati vazut si-ati fotografiat asa ceva... Un "ceva" in cadere libera de nu stiu unde, suiera, (descrierea e cam derutanta) dar unde a cazut? Ca poate fi... te miri ce! Precis nu-i gluma?
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: N-a căzut nimic, dimpotrivă, s-a înălţat! Ca să vezi, drăcie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem acum complet edificati. Ca sa vezi! :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  4. bei fetite si baieti ! si io am auzit chestia asta si am vazut un ozn inscriptionat dar la ora 22.02
    Stiu si cine erau ozenistii.Pe carlinga scria ceva de genul Stava...numaistiucum si cred ca era proprietatea PMB serviciul ADP sau asa ceva . Astia ori gileau de sus care-i treaba cu podul in constructie ori dupa cate am auzit au taiato la un schimb experentional pe luna sau mai incolo. Sa le fie de bine fratioare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ozenisti din ăştia inscripţionaţi am mai vazut. Vin şi pleacă, e un soi de navetişti. Problema e ca mai mult stau decit pleaca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Parca si eu am auzit ceva, era roate de la bicicleta autorului. In rest ce sa zic, puna aparatul auditiv mai incet :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu încercaţi să induceţi ironii la mişto, adică ironice în opinia publică. Aici avem un blog foarte serios, care-şi propune să lămurească aspecte vitale. De-aia-i zice ABOUT LIFE! E posibil să fi fost o bicicletă cu reacţie de origine extraterestră, după luminozitatea jetului lăsat în urmă, dar nu o simplă roată...Minimalizarea fenomenelor neobişnuite poate duce la catastrofe, vezi încălzirea globală.

    RăspundețiȘtergere
  8. treaba cu ozn-ul e o treaba serioasa , si bag seama ca nu ati prins vrajeala din zbor.Trebuie sa mai treaca ceva timp ca la americani sa recunoastem ca fiecare avem baza noastra de ozneuri. Fiecare cu ozneutul lui fratioare.Difera de la unul la altul, trebuie doar sa recunoastem...Eu stiu ca am o flota intreaga...

    RăspundețiȘtergere
  9. Harpon : Eu n-aveam ozeneuţe de-astea pînă acuma. Sau aveam dar nu ştiam că-s ozeneuri şi-i numeam sticleţi.

    RăspundețiȘtergere
  10. =)) Varanus, acum aveti OZN-uri si pe blog. Doua! Troosc!! Da' ma bucur ca intelegeti limba lor si vorbiti cu ei pe pasareasca sticletilor... Au stiut ei unde sa aterizeze. :))
    Multumesc pentru tolerantza si comunicare.
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  11. Doina: Da nu vi se pare c-a trecut perioada de probă? Ia, gata cu laudele şi mulţumirile! Treceţi la critici constructive, că altfel, nu mai evoluează blogul ăsta în vecii vecilor!
    Prea suntem consensuali, la naiba! Ce-i aici, Parlamentul?

    RăspundețiȘtergere