miercuri, august 06, 2008

ROMÂNIA, ŢARA MEA DE GLORII


Într-o zi, acum cîţiva ani, am văzut pe asfaltul şoselei Oneşti-Bacău o dîră adîncă, şerpuitoare, de-a lungul drumului. După vreo doi-trei kilometri, am descoperit cauza: o căruţă încărcată cu fîn cît pentru un camion, care n-avea o roată. Osia se tîrîia pe şosea. În vîrful căpiţei mobile, doi bărbaţi fumau şi se îmbiau cu o sticlă de ceva lichid. I-am depăşit, am oprit şi le-am strigat că le-a căzut roata. Ei au hăhăit. Cel cu bască a zis că nu le-a căzut nici o roată, aşa-i căruţa, cu trei roţi.
Azi, am avut o tresărire: Iaca iar căruţa cu pricina! Cînd colo, ce să vezi?
Nu era acelaşi atelaj, că nu lăsa urme şi avea patru roţi.
Dar nici una la fel!
Ei, aşa da! Se vede că am progresat de la intrarea în Uniunea Europeană!

12 comentarii:

  1. Circula pe youtube niste filmulete tendentioase despre istoria truck-ului la romani.
    E patriarhala imaginea, dar...

    RăspundețiȘtergere
  2. greenfield: Oricum, e un pas înainte, de la căpiţa beată, cu trei roţi, la cea trează, cu patru.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca n-a pierdut fanu', da' soseaua-i plina de ce "pierde" calu'

    RăspundețiȘtergere
  4. greenfield: Căruţa a construit antichitatea, feudalismul şi mari părţi din capitalism şi comunism. Puţin respect, la naiba, mai ales că mulţi habar n-au că fînul e pentru cai, iar paiele pentru boi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa stiu daca aceasta caruta are acces pe PODUL neterminat de 100 de ani. Daca da e bine . Daca nu , vreau sa stiu de ce ? Cred ca incap mai mult de trei patru carute pe Marele Pod, ca doar e cel mai mare din tara si atunci ar putea sa aiba acces si asta si ailalta cu trei roti .

    RăspundețiȘtergere
  6. samis:Încap cu siguranţă! În plus, încape şi roaba mea de tablă ruginită pe care am de gînd s-o donez firmei constructoare ca să grăbim inaugurarea, prin 2020.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lasa frate inaugurarea. Nu te=ai prins ca podul e deja inaugurat? Asa e chestia si asa trebuie sa fie. E un nou concept .

    RăspundețiȘtergere
  8. Da n-a fi trebuit să vină Orban şi să-i taie panglica?

    RăspundețiȘtergere
  9. vad ca avenit Orban , da poate ca orbu n - a stiut despre ce-i vorba exact si inca se documenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Stamate Varanus
    Aceasta chestiune cu fanul , cu numar de roti si cu UE ne depaseste si ne face sa gandim prea mult. Eu am numai trei picioare si abia ma misc top,top Rad cand vine domnul Orban si ma cheama Stavistop.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bei , omu saracu cara fan cu carul si voi faceti misto de el ? Sau care-i chestia ca nu inteleg. Sa-mi deseneze cineva.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai ce sa-ti mai desenam Harpoane? Daca vrei i-a si tu o aspirina. Nu vezi ca avem dureri de cap?

    RăspundețiȘtergere