duminică, august 03, 2008

MOBILUL, PRIETENUL OMULUI


Am vrut să mai pun un poem pe blog, dar m-am gîndit că-i mai util - şi, dacă-i util, e şi plăcut - să aflaţi cît de deştept e mobilul de care nu vă despărţiţi never. Am primit pe email informaţiile de mai jos, le-am verificat şi chiar funcţionează! Hai, dacă nu ştiaţi, băgaţi fiecare în contul meu cîte un mersi elegant.



1. Apelul de urgenţă este 112 peste tot in lume.Acest număr poate fi apelat
şi dacă tastele sunt blocate, indiferent de tipul sau marca mobilului..

2. Ţi-ai închis cheile în maşină şi eşti departe de casă, unde ai cheile
de rezervă? Nu dispera. Sună pe cineva acasă care are telefon mobil, şi roagă-l să
ţină telecomanda de la chei aproape de telefonul lui. Tu apropie telefonul tău la 20 cm de
portieră. Persoana de acasă apasă pe telecomandă cheii de rezervă şi portierele se vor deschide.Funcţionează şi cu portbagajul.Eu am probat şi merge!

3. Ti s-a descarcat mobilul?
Orice mobil are o incarcare de rezerva in
baterie, care se activeaza la combinatia *3370# si iti asigura o incarcatura
de rezerva de 50%. Cand iti pui telefonul la incarcat, se incarca si
rezerva, putand s-o folosesti si alta data.

4. Ce poti face, daca ti se fura mobilul? Comerciantii de telefoane tin
secret aceasta informatie, ca hotul sa poata folosi telefonul furat si sa
consume serviciile telefoniei, iar cel de la care s-a furat, sa-si cumpere
telefon nou. Trebuie sa afli seria telefonului tau. Pentru aceasta tasteaza
*#06#, fara a apasa alte taste si pe ecran va aparea automat seria. Acest
cod este unic in lume si este seria telefonului tau. Noteaza acest cod si
pune-l in loc sigur. Daca ti se fura telefonul, anunta operatorul tau de
telefonie si comunica-i acest cod. Acesta ii permite sa-ti blocheze
telefonul (aparatul in sine) si hotul nu va putea folosi telefonul tau, nici
daca schimba cartela SIM. Este putin probabil sa-ti recuperezi vreodata
telefonul, dar nici hotul nu-l va putea folosi sau valorifica.

Să moară şi capra hoţului!

5 comentarii:

  1. Buna asta cu decesul patrupedului infractorului! Buna si alaturarea intre tehnica telefonica si omul tehnician care are 3 telefoane!
    Eu o dau anonima....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine-i in poza ? Nu ma refer la telefon ci la pusti sau pustoaica. Seamana cu tine frate. Sa nu-mi spui ca esti tu ca nu te cred. In prezentarea ta ai poza care ar duce cu cea din articolul asta . Sper sa nu-mi pierd cheia si sa trebuiasca sa sun acasa ca nu e nimeni niciodata la mine. Mersi pentru informatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci nu ai raspuns la intrebarea cu asemanarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci nu am răspuns. Răspund: este unicul meu fiu, Dragoş, pe la 3-4 ani cînd se minuna de tot şi de toate. Acum nici el nu se mai miră, deoarece a făcut 26.

    RăspundețiȘtergere