sâmbătă, august 16, 2008

Relatare dinaintea unei duminici


O sîmbătă bolnavă de căldură. Incandescentă, ar zice vreun reporter de pe teren. Inutilă şi perversă, ar zice vreun poet la ananghie de inspiraţie. Toate esenţele s-au evaporat cine ştie unde. Oraşul pute ca-n iad, a smoală încinsă. Mi-am cumpărat o şurubelniţă cu acumulator. O şurubelniţă cu acumulator a devenit astfel subiectul unei zile de final de săptămînă. Nu ştiu la ce-mi trebuie. Poate că la nimic. Dar mi-am dorit mereu o sculă ca asta, să se învîrtească autonom pîn-o ia dracu, oricît de cald ar fi.

Pe un perete de marmură am găsit un anunţ (ironic, pus special pentru mine!!!) care nici el nu-mi foloseşte la nimic. Îl aveţi în imagine.
Ce să mai zic? Că, dacă aş fi putut înregistra înjurăturile şoferilor care înaintau ca melcul prin oraş, la 38 de grade, mi-ar fi trebuit un stick de un milion de mega? Aş fi redundant şi plictisitor.
Voi ce mai faceţi???

11 comentarii:

  1. Ce sa fi facut in ziua aceea, in cazanul cu smoala iadului din hadesul infernal? - cum ar zice un oarecare, tot la ananghie de inspiratie. Ne ofiliram cu totii. Mie mi s-au topit creierii de cald, dupa cum se poate constata.. O sa-mi cumpar si eu ventilator, sa-l ia dracu pe el, nu pe mine in conditii de canicula. Sau nu la asa ceva v-ati referit? :))

    (am retinut invitatia si voi uza) :)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: Să-ţi fi cumpărat o şurubelniţă electrică! Foarte bună idee. Ai satisfacţia să vezi că mişcă ceva pe căldurile astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Touchee! (en francais) =))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina:Mai ştim şi noi vreo boabă de franceză. Popor de fracofoni, ce dracu! M-am prins că e de feminin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa nu fim redundanti si plictisitori, te anunt ca surubelnita se va invarti numai cat o tine acumulatorul iar de luat dracul nu o mai ia fara acumulator . Ce sa mai faca cu ea fara???

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarmis: Poate fi folosită şi manual, dacă rămâne fără acumulator! Tot se-nvîrte. E pur si muove, vorba unui Galileu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu surubelnita sau fara surubelnita , nu are importanta daca e cu sau fara acumulator, ce ma intereseaza pe mine ? Zi care-i treaba cu franceza asta ca m-ati zapacit fratilor.

    RăspundețiȘtergere
  8. E pur si muove din ... coada calului, pur si simplu, mey Harpoane, pe romaneste, lasa dictionarele, ca te zapacesti mai rau, frate! =))

    Rid demential pe blogul varanusului, fi-v-ar surubelnita de ris! De la Cara se trage virusul pe aici? :)) Aa, unii sunt transcendentaali... OK. Grup elitist, priceput la limbi. Straine, of course. =))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  9. harpon: Asta cu franceza ne-a rămas încrustată în fiinţa noastră naţională decînd cu Serbările Francofoniei, acu vreo trei ani, cînd s-a făcut prima oară Culoarul de la Otopeni la Palatul Parlamentului şi s-au auzit primele înjurături traduse...

    Doina: Da, aţi nimerit la un grup elitist, priceput la analize, tehnică, limbi străine, şi la mai multe, urmînd să le descoperiţi ulterior. După.

    RăspundețiȘtergere
  10. chestia asta cu elitismul si cu limbile nu tine la noi fratioare .
    noi nu le-avem nici cu una nici cu alta . Ca de limbi straine nu avem parte, nimeni nu ne lauda , toti ne cam cearta pe la europarlamentarii astia bruxeliti si cica o dau acum pe vrajeala cu justitia mai mult.
    Da iar zic ca trebuie felicitata aparitia doinei anonime dupa cum se semneaza ca-mi place de ce vrajeala are si cred ca era nevoie sa apara si o dama in cobinatia asta de sulfe batrane ce suntem.
    Bravo soro! da-i nainte ca-i dai bine. Sper...

    RăspundețiȘtergere
  11. Aşa, aşa, încurajaţi-vă între voi, nu v-aşteptaţi să vă laude Bruxellesul.
    Au ei alte trebi.

    RăspundețiȘtergere