duminică, august 17, 2008

VARANUSUL VIRUSAT DE OLIMPISM


Formidabil. Maratonul de la Beijing a fost cîştigat de o româncă mică, urîtă, de 38 de ani !!! O cheamă Constantina Diţă Tomescu. N-am auzit de ea pînă acum, dar sigur nici ea n-a auzit de mine, aşa că suntem chit. A avut forţa şi ambiţia să ia aurul şi, după o cursă 42 de kilometri în care s-a distanţat de celelalte cu mai bine de 400 de metri(!), a mai făcut două ture de stadion. O aud vorbind acum în direct, şi are un discurs coerent şi mustind de modestie. Îmi vine s-o pup pe fătuca asta care mi-a făcut bună dimineaţa asta de duminică.
Inspirat de fetele noastre care iau medaliile de aur chinezeşti la Olimpiadă (de ce numai fetele?), dis de dimineaţă mi-am trimis coordonatele la http://pcnews.ro/concurs-2008/, cu scopul olimpic de a participa la maaaaaaaaaaaarea întrecere bloggeristică dotată cu premii de miiiiiiiiiiiiiiiiiiii de euro.
Varanus are abia două luni. Are un PageRank de 1,10 şi deocamdată nici o înjurătură. Nu ştiu dacă asta-i de bine sau de rău. Îl arunc în focul luptei ca să se obişnuiască de mic cu marile confruntări care-l aşteaptă în blogosferă. Mă bazez fireşte pe voi, cititorii, să susţineţi varanusul mic, urît şi bătrîn în această competiţie. Să vedem de ce suntem în stare împreună.

21 de comentarii:

  1. Competitiile sunt stimulative, dar cu "blogoreea" e destul de dificil presupun. E vorba de trafic si numar de comentarii, asa-i? Hm... Eu sunt in stare de multe, insa tot nu m-am dumirit cum sunt primiti si priviti comentatorii ludici pe acest blog...
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: Cum să fie priviţi? Prin lentilele de contact!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina: Attaquez,attaquez, madamme! J'en suis pret!

    RăspundețiȘtergere
  4. frere jacke, dorme vou?
    Je ne pas conu le detaille, me je voa tu itreba ceva, mon amis.
    Este normal ca tu domnule Varanus sa o numesti urata pe campioana de la maraton?
    Cred ca ar trebui sa mai indulcesti comentariul, inceput prost dupa parerea mea, chiar daca nu e critic ci laudativ la adresa performantei respective.

    RăspundețiȘtergere
  5. sarmis: Ne cam agăţăm de vorbe. Mai întîi că n-am spus decît adevărul pe care-l percep şi eu cum mă pricep. Apoi, mă conduc după principiul că urîţenia e un stadiu al frumuseţii!!! Nu e nimic peiorativ în cuvîntul "urît", dacă nu se referă la caracter... Iar a fi urît point de vue estetic, măreşte valoarea celorlalte calităţi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bai sarmis , ai innebunit bai snapane? Citeste si tu mai atent articolul si invata sa intelegi inainte de a comenta ca fraierul. Eu sunt deacord cu varanus.

    RăspundețiȘtergere
  7. Madammes ou monsieurs! La femme avant tout choses, goldgirls, eei... ca manifestez precum Cara, imediat, sa aiba varanusul si expresii denomizate pe blog, tot se "plangea" ca n-are... :)) De-ar sti campioana, maaama, ce ne-ar alerga! :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  8. Doina: Nu m-am plîns chiar de loc, de unde-aţi tras conclusionul ăsta? Ba chiar am postat un articol care se chema :"Totul a fost frumos şi nimic nu m-a durut"! Varan plîngînd, asta ar mai lipsi pe lumea asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. harpon: Dar muchos gracias, bey harpoane, (scriu cu h mic, pencă aşa semnaţi, şi respect, frate!).

    RăspundețiȘtergere
  10. nea varanuse si eu iti scriu tot cu v mic , ca asa te semnezi si tu cu mic . Da , ar cam trebui sa dai si-o bere si un mic ca veni vorba si poate o premiezi si pe doina anonimista ca de cand a aparut pe blogul tau parca-i mai de fite treaba.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi, mersi, Harpoane! Cu H Mare! :) Deci nu sunt singura "dama" comentrice aicisea?! Ce bine ma siimt... ai mei sunteti! =))
    Multumesc mult de incurajare si hai sa-ti dezvalui un secret federal, fratioare, ca meriti : uita-te pe primele pagini ale blogului varanusian (daca ai timp si chef) si vei descoperi ca eu nu am "aparut", ci am revenit pe blog. L-am "pescuit" sau "vanat" (cum vrei sa-i zici) pe Varanus (tot cu majuscula) prima, parca, inaintea ta, dar ce sa-i faci daca nu agreez cainii pe caldura! E vorba de un articol, las'! :)
    Comentatorii tre' incurajati daca ti-i tre' in conditii de competitie bloggeristica "olimpica" mai ales, cred. Chestie de strockeri, yep!
    Acu' am fost eu redundanta, dar respect, frate, regula casei! :)) Ludic, da' "alfel" nu poci, c'est la personalite, tot en francais! =)) Harpoane, noi cred ca nu suntem prea recuperabili sau reciclabili... :) iar Varanusul nu cred ca e "pret a porter" sa tina in ograda ciudatenii "elitiste", ha ha!
    Doina (dama de pica) :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ca să respectam adevarul istoric, Doina a fost prima comentatoare pe varanus. Vezi primele materiale din luna iunie.
    Da bine c-a tunat şi v-a adunat!
    Ce dracu-s ăia strockeri?
    Sper că se vede că nu-i deloc pret a porter, din contră, tot varanusul e la comandă specială, cu toate opţiunile, finisajele de lux.

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Varanus, ma refeream la relatia blogger-vizitatori si schimbul de idei intre comentatori.
    "Strokeri", in cazul de fatza, s-ar defini ca imbolduri, indemnuri, stimuli amiabili comunicativi, incurajari, acordarea atentiei, etc, in scopul intensificarii activitatii pe blog, a interactiunii si comunicarii intre comentatori si stapanul casei, in interesul acestuia. Pe scurt, a insufleti, a pune in miscare blogul. Exemplu :
    "Mă bazez fireşte pe voi, cititorii, să susţineţi varanusul mic, urît şi bătrîn în această competiţie. Să vedem de ce suntem în stare împreună."
    Eu am reactionat, din simpatie si respect pentru Varanus si Harpon, mai apoi. Cateodata, un umar feminin e mai eficient decat un pumn masculin, mdea. "J'ataque diplomatique, monsieur. Pour vous, bien sure! J'en suis prete aussi, mais je peux me retirer" la fel de "aussi"... =)) E? :)

    Doina (anonimista sugubeatza) =))

    PS. Cu Cara nu ma pun... dar il salut acum si pe fratele Harpon. (iaca un strok!)

    RăspundețiȘtergere
  14. SURIOARA DRAGA SI SCUMPA, EU HARPON CEL IDIOT , M-AM CAM SUPARAT PE FRATELE VARANUS, DA PANA-MI TRECE TE SALUT SI-TI RESPECT POZITIA DE PRIMA DOAMNA.ESTI OK SI IMI PLACE CUM TE POZITIONEZI PE FIECARE ARTICOL CAND COMENTEZI. RESPECT SORO, RESPECT.Lui nea Varanus nu-i mai place ca-i spun frate, da asta-i viata il amendez in felul meu , dar te voi urmari pe tine pentru urmatoarele zile si nu-i mai vorbesc lui pana la proba contrara, care-o fi ea, frate,./;

    RăspundețiȘtergere
  15. In legatura cu eficientza strokerilor, "vot erat demonstrandum"! :) Comentariile se inmultesc matematic cand exista comunicare.
    Harpon : si eu sper sa aprecieze loialitatea si prietenia noastra... frateasca... :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  16. Harpon: Ia vedeţi sub tastatură! Nu cumva acolo v-aţi pus simţul umorului? Hai, care-i proba contrarie, s-o execut şi să vă treacă afrontul!

    Doina:Chiar că da, pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  17. a inceput sulfaniada. premiul 1 tot noi. am si simt am si umor cateodata insa am si omor pe creierul meu lovit de amor nebun pentru voi , bei ca va iau la omor acum... da nu va speriati ca-i doar o figura de stil , fara pistil. hm ... inteligenta ce sa-i faci frate, ma doboara ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Al Harpone, esti "rara avis", prietene. (pasare rara) Cu tine, Varanus ia aurul in intrecerea olimpica bloggerista, garantat! (daca stie sa te tina in colivie, of course). :)
    Ce-i aia "sulfaniada"? Neologism nou?? =))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  19. Harpon: Ne iubeşti pentru că nu ne cunoşti! Rămîi în pieptul nostru,-nfipt, Nemuritor şi rece...

    RăspundețiȘtergere
  20. Doina: Cred că e ŞULFANIADĂ fără diacritice, că mă omorîţi cu moda asta!
    Habar n-am care-s criteriile la concursul ăsta de blogereală! Cred c-o să le aflăm după ce se dau rezultatele. Nu m-ar mira deloc să cîştige unul care nici n-are blog.

    RăspundețiȘtergere