vineri, ianuarie 27, 2017

SALVAREA OMENIRII

La o selectă adunare culturală, unde invitatul a vorbit, printre altele, şi despre fenomenul de  non-umanizare a epocii contemporane prin agresiunea tehnologiei asupra fiinţei umane, o tânără s-a gândit să întrebe care ar fi soluţia prin care generaţia ei să reziste în faţa dependenţei de device-urile la modă şi să-şi păstreze, totuşi, minunatele şi purele trăsături omeneşti, în principal, sentimentele. I s-a dat un răspuns sibilinic, pe care-l va mesteca trei zile până la renunţare.
Am fost tentat să dau eu o soluţie mai simplă, pe înţeles şi la îndemâna oricui, dar nu era cazul să mă bag în vorbă (dată fiind asistenţa academică înconjurătoare şi plină de respect pentru actul cultural în desfăşurare).
Am ţinut cu mare efort în mine diavolul care mă-mpungea să strig: Fato, faceţi dragoste cu smartfoanele închise! Şi folosiţi prezervative de calitate. Asta, zic, e salvarea omenirii.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu