vineri, ianuarie 02, 2009

REGRETUM POSTLUDICUM

Vă mulţumesc tuturor celor care-au sărit să mă extragă din butoiul cu melancolie blegoasă în care m-am scufundat zilele astea şi să dea cu depresia mea de pămînt. Mulţime de mesaje, telefoane, scrisorici,de la prieteni şi de la necunoscuţi au încercat să mă consoleze, să mă încurajeze, să mă asigure că "dracu nu-i chiar aşa de negru". Să mă facă să rîd, să ies la dans, să mă bucur de salata boeuf şi de sarmale, să sar într-un picior de bucurie că trăiesc.
Cu o fineţe de mare clasă, confruntă durerea a dedicat chiar un post întreg etapelor de depresie prin care trece omul cu IQ-ul peste medie, pînă să ajungă la "concentrarea productivă" (e de citit pe http://confruntadurerea.wordpress.com/). Iar Veronica m-a trimis subtil să mă văd în "Oglinda în care nu ai nevoie de măşti" pe blogul ei http://veronicaacara.blogspot.com/.
Le mulţumesc, cum ziceam, tuturor. Deja mi-e mai bine, sunt la a doua cafea şi la a noua ţigară, aproape de fericire. Stau la uscat pe marginea butoiului de care vorbeam. Înţeleg că va trebui să optez: Să intru în rîndul lumii care se uită la televizor, sau să plonjez înapoi în butoi.
Ia citiţi voi pe http://mihneamaruta.ro/2009/01/01/apogeul-indobitocirii-nationale/, cu tot cu comentarii. Şi mai vorbim.
Ce bine e să ai companie în cazanul cu smoală fierbinte!

Un comentariu:

  1. Pai asa mai merge, ce "mama dracului"! Chestia cu IQ-ul peste medie a fost tare, sa stiti.
    La eticheta aia tre sa fi scris asa : "Ba. Un blog minunat si o tara de rahat, ca asa e. De ce sa disperam. Ar fi o prostie." Nu stiti nimic... Tot io sa va explic? :)) Gura lumi-i sloboda, dom'le, si hamesita de n-o astupi decat cu pamant! Da sarmale mai aveti? De ce? Pai mancati-le, ca-si schimba gustul! :)) Hai sa terminam cu prostiile astea hidrologice, ca doar nu suntem nici mici, nici prosti! :))
    Asta a fost pilula mea de dimineata. (Excesiva, da, si?) Cum va mai simtiti? Vin in control de-amu, sa stiti!! :))
    Si mai lasati "dracu" tigara aia, ca de-aicea vi se trage. :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere