sâmbătă, ianuarie 17, 2009

BUNE TARE

Atît de bune-s bancurile de mi le-a trimis soră-mea, că nu pot (fiind şi weekend) să nu le postez. Ia, luaţi şi hiliziţi-vă! Le trag în albastru, să nu le confundaţi.
Criza-i lungă!


Un barbat la volanul unei masini. Noapte, el foarte obosit dupa multe ore de condus. La un moment dat, trage pe

dreapta pentru foarte necesarul pui de somn. Nici n-apuca s-atipeasca, ca-l trezeste unul:

- Nu va suparati, aveti un ceas?

Asta nervos raspunde:

- E 4 jumate! Se baga iar la somn.

Dupa ceva timp, altul ii bate-n geam:

- Nu va suparati, aveti un ceas?

Asta, si mai nervos:

-E 5 fara 10! Dupa care scrie pe o foaie mare:

"NU STIU CAT E CEASUL" si o lipeste pe masina.

Un al treilea se opreste si ii bate-n geam.

- Tu ce mai vrei ma? intreaba soferul enervat la culme.

- E 5 si 10!

****************************************************


- Datorita crizei financiare care afecteaza in acest

moment intreaga lume, pentru economie, luminita de la

capatul tunelului va fi stinsa pana la noi ordine. S-auzim

de bine...


****************************************************


Maria s-a dus in padure sa culeaga floricele impreuna cu Ion, dar cum era multa lume pe-acolo, chiar asta au facut.

****************************************************


La tribunal:

- Sotul: "Intru in casa si-mi vad femeia in pielea goala pe pat, geamul deschis. Ma uit pe geam si vad

pe unul in chiloti, alergand. Iau noptiera si arunc dupa el"..

- Sotia: "Era cald. M-am dezbracat, am deschis geamul si vad cum intra dobitocul asta pe usa si fara sa

zica ceva, arunca cu noptiera pe geam".

- Victima: "Eu sunt sportiv. Alerg in fiecare zi pe acel traseu. Intorc capul si vad cum zboara o noptiera

spre mine...".

- Martorul: "Eu nici nu stiu ce caut aici! Stateam linistit in noptiera..."


****************************************************


Un tip merge la banca sa caute de lucru. Cel care ii ia interviul il intreaba:

- "Ai facut armata ?"!

- "Da, raspunde omul. Am fost in Afganistan timp de 2 ani".

- "Bun, asta iti va aduce niste puncte suplimentare", zice angajatorul.

- "Ai fost ranit sau ceva de genul asta ?"

- "Da, zice omul, o grenada a cazut langa mine si mi-a smuls testiculele"

- "Foarte bine, zice angajatorul. Esti angajat. Vino maine dimineata pe la 10".

Omul intreaba surprins:

- "Dar daca programul este de la 8 la 16, de ce trebuie sa vin eu de la 10 ?"

- "Pai, zice angajatorul, asta e o slujba la Banca, primele doua ore stam degeaba si ne scarpinam la coaie.

N-are rost sa vii si tu pentru asta...



Merge unu cu nevasta sa ia cina la resturant.
Farfuria de supa se varsa pe rochia ei cea noua. Suparata si sperand sa fie consolata de sotul romantic zice:
- Uite cum arat, ca o scroafa!
El raspunde:
- Si te-ai mai si murdarit pe deasupra!!!

****************************************************

La un WC public britanic, se afla un automat pentru
prezervative si pe el inscriptia firmei Durex: "Corespunde normelor britanice".
Putin mai jos, cineva a zgariat: "Si Titanicul corespundea...".

****************************************************

Intr-un pub britanic, in baie, era un automat de prezervative.
Pe el era lipit un afis: "Daca nu functioneaza, mergeti la manager.
Daca functioneaza, mergeti la blondele din bar."

****************************************************

Un tip la restaurant:
- Chelner!
- Da?
- Mai prajeste-mi putin puiul asta, ca mi-a mancat toata salata!

****************************************************

In padurea cu alune,
Aveau casa trei pitici.
Vine pupaza si spune:
Simptomatic, idiosincrazia dilematica îşi reverbereaza
atenuant ecourile absconse protoarmonice din spatele semitranscendent
si disonant al obscurantismului incandescent de sorginte medievala,
capsulגnd filonul crepuscular sincretic si aluziv metempsihotic al
transmigratiei alchimice spre circumvolutiunile interioare ale
epocii istorice care tind sa formeze adevarate supape paleontologice
propensiunea paradigmelor de orientare paseista.
Pupaza a fost ucisa cu bestialitate de cei trei pitici.

****************************************************

Cum incepe o reteta tiganeasca de prajituri????
Se fura patru oua ...

****************************************************


9 comentarii:

  1. Multumeste-i sorei tale si dinpartea mea. Sa-ti traiascasi sa-ti mai trimita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Criza-i scurta...gustu-i lung!
    Bune bancuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. O tipă super elegantă şi frumoasă foc iese dintr-un bar cu un indice de alcool în sânge foarte ridicat. Merge legănându-se spre maşina ei, un BMW al anului, scump ca naiba, şi încearcă să-i deschidă uşa cu cheia, dar starea ei de ebrietate o împiedică şi pică în fund... Cu picioarele deschise şi fără chiloţi, îşi observa "prăjiturica" şi când o recunoaşte începe să-i vorbească: Din cauza ta am bijuterii, din cauza ta am bani, din cauza ta pot avea bărbatul pe care îl vreau, din cauza ta am.... Deodată începe să facă pipi... şi... duios îi zice: Nu, nu plânge măi, că nu te cert!!!
    Liuca (15.01.2009 21:20:02): e bancul zilei

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim: Mai avem. Şi nici criza nu s-a sfîrşit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lialia: Cred că-i o greşeală conceptuală în bancul ăsta. Nu "din cauza" păsăricii s-a realizat simpatica şi beţivanca blondă, ci "datorită".:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Val, şi eu am probleme majore când aud de "inundaţiile datorate ploii" şi "bucuria cauzată de ...", dar aici tocmai ăsta era farmecul :)))) Ooooof, cârcoraş mai eşti câteodată :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Lialia: N-a fost răutăceală, am semnalat doar cît de dăştept sunt uneori. Da, sunt celebru cu cîrcoteala mea. Pînă dincolo de graniţele sectorului 5 :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnul Vaaaaaal, da' pe asta-l stiti?

    Doi bancheri :

    - Pe mine ma omoara criza asta, nu mai am somn... Tu cum ai dormit azi noapte?

    - Ca un prunc…….. am plans toata noaptea si m-am si cacat pe mine de vreo doua ori...

    :)))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere