miercuri, ianuarie 07, 2009

http://www.navalitorul.ro/


Pencă sunt rac, şi, se ştie, racii-s sentimentali şi se ambalează la primul impuls, am aşteptat o zi întreagă să se atenueze prima impresie după ce-am dat, absolutamente întîmplător de blogul Marelui Han. Nu că m-a dat pe spate, dar are humor şi e un spirit deschis care jonglează cu tot ce-mi (ce ne) place mai mult: ironie, cinism, aciditate. Miştocăreală deşteaptă pentru cine se prinde.
Vă daţi seama, habar n-aveam că există şi nici nu ştiu cine se-ascunde sub masca Năvălitorului. Azi mi-am rupt din timpul dedicat admiraţiei propriului meu blog şi-am intrat la domnul respectiv, să văd dacă are şi caracter. Păi da, are! Caracter de omuleţ cu sînge-n instalaţia care funcţionează şi cu aditivi de poezie, clarvoaianţă şi duritate. E, cum dracu le zice la ăia de tăiau capete cu toporul sau ghilotina? a da, călău. (Admiraţi ce memorie am la vîrsta mea!)
Cam emfatic în poză, da-nţelegem că face mişto de el însuşi. Şi, să fii autoironic la vremea noastră, nu-i de ici-colea. Iar sujetele, inedite, frate! Sui generis abordarea! Nici că te-aştepţi.
Mi-a plăcut, ce să zic. E rar să-mi placă propunerile altora, că şi io-s dat naibii!
De-aia vă zic să intraţi aicişa http://www.navalitorul.ro/, că n-o să aveţi regrete.
Îl trag şi-n blogroll, ca să ştie că de pe varanus năvăliţi.

29 de comentarii:

  1. Că vorbeşti de cineva pe care îl citesc de ceva vreme şi mă amuză de cele mai multe ori, e bine. Că am ajuns pe locul trei în sufletul tău virtual, sunt atât dezamăgită, cât şi uşor înspăimântată. Mi se duc farmecele? Îmi pierd, oare, savoarea şi parfumul??? Spune-mi, ce să fac să te recâştig? Să postez o amintire de la mare cu pozele de rigoare? Fac orice, Val! Sunt disperată! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. LiaLia: Da nici mie nu-mi convine să fiu al patrulea pe lista ta!!! Primum inter pares, dacă vrei, reciproc, îţi convine? Io am făcut primul pas. Măi, măi măi, alintăturile astea m-au dat gata toată viaţa! Ce să fac, ochi alunecoşi, inimă zburdalnică...

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi? Eu la şantaje din astea de tip Putin nu răspund, ok? Că eu sunt oricum călduroasă şi stau cu geamul deschis. În plus, e normal să mă alint, că doar sunt fetiţă! Hai, deocamdată pe locul 2, că Julieta e prietena mea cea mai bună şi îi datorez nişte bani. Sper să mă înţelegi :D Te pup (acum am clipocit din ochi, ca să fiu mai bine înţeleasă)

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo, tu când îmi dezvălui your guilty dirty pleasures? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi, mai întîi că io-s friguros, că am mult de recuperat din fostul regim comunist. Apoi, era vorba de nişte poze de la mare, să analizăm şi noi stadiul şunculiţelor de vară, să vedem dacă merită. Şi, trei, am pus pe blogul tău cîteva excese vicioase, my guilty dirty pleasures, dacă nu-s de-ajuns, trage o reclamnaţie.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) E, pentru banc, dar mai ales pentru cele 3 comentarii care îmi umflă plămânii de mândrie că îmi comentează multă lume pe bloc, ai trecut pe locul I. Că, oricum, cu Julieta sunt prietenă de 16 ani, ne-am iertat noi şi altele mai grele :))) Cât despre pozele alea, n-ai spus nimic, am luat tăcerea ta ca pe un refuz :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum adică eşti prietenă cu Julieta de 16 ani? Ai blog de la 18 ani? Iar pozele, le-am revendicat, deoarece le-ai dat la schimb, ce dracu? Acu dai înapoi, austriaco?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce calcule ai făcut, măi, omule? Te-a bulversat aşteptarea pozelor? :p Noi două suntem prietene din liceu, de la 14 ani (acu te rog să-mi spui câţi ani am :D). Că ne avem şi în blogroll e altă poveste. Of! Ok, dau pozele, dar unde, le trimit cu porumbei călători? Că io nu mă expun aşa, pentru toată lumea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine, ce să zic, am vrut să-ţi fac un compliment. Adică, POATE ai 30, dar nu se vede.:)
    Da am aşa o imaginaţie, că nici n-am nevoie de poze. Doar dacă vrei tu să-ţi satisfaci stima de sine, bagă-le pe valmanescu@yahoo.com. Rămîne-ntre noi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi s-a făcut dor de vară din cauza ta! Tocmai acum când ne taie ăştia gazu! Inconştientule!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iar ma bag ca musca-n lapte. M-am dus si eu pe blogul recomandat, nu-i rau, dar nu sunt hotarata daca sa-l pun in blogroll sau nu. Deocamdata l-am bagat in Favorite la browser.. Mie imi place si groparu', parca il aud pe Cashuneanu de la Carcotasi cum vorbeste.
    Ce inseamna sa ai o varstaaaaa... ajungi la coada blogrollului. Da' nu poti sa ne pui pe toate pe locul unu, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  12. esti fierbinte? ai facut febra? tuica, usturoi si aspirina saracului! in doza mare, ca nu face rau :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Viorica, la mine esti in top! Dar pot sa pun pariu, la cum il stiu eu pe Val, ca ne are pe toate in suflet, avem locul nostru special fiecare :)
    @Marele Han: uite ce furtuna ai starnit, cu misoginismele si rautacismele tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. LiaLia> cand veneam in vizita cu hoarda pe la 1200 si ceva nu comenta nimeni in front cu rautacisme, misogisimne, macelarisme (ooops, asta nu mai trebuia s-o amintesc!) toata lumea statea cuminte si aplauda furtunos*

    toata lumea* - aia care mai aveau maini, ca deh, Hanu avea chef de glume medievale :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Val> te vaz calator pe ruta bacau-bucuresti. daca esti mai des prin bucuresti poate ne vedem face 2 face la o bere. eu pe-acasa dau cam rar

    RăspundețiȘtergere
  16. Viorica şi LiaLia: Cică oltenii (pardon, am voie să spun bancuri cu olteni căci mi-s jumate şarpe de dudău!) proiectară maşina naţională oltenească: un metru lungime şi cinci metri lăţime. Ca să stea toţi în faţă!
    Iac-aşa am să vă pun pe blogroll, da nu ştiu cum naiba se pune pe lat.:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Marele Han: Da de cînd bagă bere-n ei năvălitorii? Io ştiam că beau sînge fiert de la domniţe virgine şi se clăteau cu lapte de iapă. Ce te-a mai schimbat revoluţia asta şi pe tine, măi mare han mare, tz, tz, tz!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Păi, Val, domniţe virgine nu mai sunt de multă vreme, iepele le-au dat la făcut clei, ce să facă bietul om? S-a resemnat cu bere!

    RăspundețiȘtergere
  19. Chestia cu sangele de virgine am lasat-o balta, ca nu te joci cu sida. In plus, bucatarul nostru era cam debil si fierbea sangele cu tot cu virgine. Da, e acelasi ins care si acum refuza sa priceapa ca "FATA DIN TORT SE PUNE LA URMA, NU INAINTE DE A-L SCOATE DIN CUPTOR!"

    PS: vand bucatar tampit. ma rog, ce-a mai ramas din el...

    RăspundețiȘtergere
  20. LiaLia: Da, chiar! Bună şi-o pişoarcă de bere, deşi, dacă riesling nu e, atunci nimic nu e!

    RăspundețiȘtergere
  21. Marele han: Îl iau eu, da borş cu perişori ştie să facă? Şi cu cît îl dai?

    RăspundețiȘtergere
  22. Asta e,ma multumesc cu iubirea vesnica a Varanusului pt tot sexul frumos si ma consolez cu locu-ntai din coada (bun si ala,la o adica)

    RăspundețiȘtergere
  23. Viorica: La valeur n’attend pas le nombres des années. Ni la place sur une liste, d’une position, d’un nombre...Les feminines occupent toujours les premieres places. Nous, les vieux l’on sait. Mais, je me pose la question suivante: existent-t-ils des nombres algebriques irrationnels calculables en temps reel?:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Aoleo, taman mi-am dat seama ca am uitat matematica: ce-i aia timp real?
    Ca numere algebrice bien sur exista.

    RăspundețiȘtergere
  25. Viorica: Păi timpul real nu-i tic-tac, tic-tac,tic-tac, pînă la taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaac?

    RăspundețiȘtergere