miercuri, ianuarie 07, 2009

http://www.navalitorul.ro/


Pencă sunt rac, şi, se ştie, racii-s sentimentali şi se ambalează la primul impuls, am aşteptat o zi întreagă să se atenueze prima impresie după ce-am dat, absolutamente întîmplător de blogul Marelui Han. Nu că m-a dat pe spate, dar are humor şi e un spirit deschis care jonglează cu tot ce-mi (ce ne) place mai mult: ironie, cinism, aciditate. Miştocăreală deşteaptă pentru cine se prinde.
Vă daţi seama, habar n-aveam că există şi nici nu ştiu cine se-ascunde sub masca Năvălitorului. Azi mi-am rupt din timpul dedicat admiraţiei propriului meu blog şi-am intrat la domnul respectiv, să văd dacă are şi caracter. Păi da, are! Caracter de omuleţ cu sînge-n instalaţia care funcţionează şi cu aditivi de poezie, clarvoaianţă şi duritate. E, cum dracu le zice la ăia de tăiau capete cu toporul sau ghilotina? a da, călău. (Admiraţi ce memorie am la vîrsta mea!)
Cam emfatic în poză, da-nţelegem că face mişto de el însuşi. Şi, să fii autoironic la vremea noastră, nu-i de ici-colea. Iar sujetele, inedite, frate! Sui generis abordarea! Nici că te-aştepţi.
Mi-a plăcut, ce să zic. E rar să-mi placă propunerile altora, că şi io-s dat naibii!
De-aia vă zic să intraţi aicişa http://www.navalitorul.ro/, că n-o să aveţi regrete.
Îl trag şi-n blogroll, ca să ştie că de pe varanus năvăliţi.