vineri, ianuarie 30, 2009

DRUMUL EUROPEAN 85 IANUARIE 09

4 comentarii:

  1. :) Poza asta îmi aduce aminte cum mergeam cu nişte prieteni suedezi, acum câţiva ani, prin ţară. Şosea, maşini tunate, viteză şi figuri, până ne-am oprit toţi ca proştii pentru că trecea peste şosea o turmă de oi. Puţin mai încolo, pe prima bandă, rula liniştită o căruţă. Unul din suedezi, fascinat, îmi spune: ce cool! Se filmează un film, nu? Dear, la noi realitatea bate filmul!

    RăspundețiȘtergere
  2. exista o explicatie foarte simpla: e drum european, deci musai tre sa fie bee-ton!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta nu-i un comentariu, dar am vazut niste foto cu varani si m-am gandit ca ti-ar placea:

    http://davidavid.blogspot.com/2008/09/assorted-simpson-desert-photos.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Antoaneta: Welcome! Mulţumesc de poze. Fix aşa sunt şi eu: un dragon mic şi drăgălaş:)

    RăspundețiȘtergere