luni, ianuarie 12, 2009

FUMĂM, FUMĂM ŞI LEGEA O-NCĂLCĂM

Săptămîna trecută m-am lăsat de fumat. Aveam dimineaţa o durere în coşul pieptului, respiram greu, plus criza mondială, plus respectul meu pentru mediu (nu arunc nimic pe jos, refuz pungile de plastic la cumpărături, port numai bumbac sau lînă, folosesc hîrtia pe ambele părţi, etc.), şi, mi-am zis, gata, termin cu fumatul.
Trei zile m-am zvîrcolit în chinurile lipsei de nicotină (ştiţi despre asta) şi eram foarte mîndru că pot rezista.
Mi-ar fi plăcut să mă las de fumat. Ce economie! Ce sănătos aş fi murit!

Guvernul mondial a decis să fim mai sănătoşi şi să trăim mai mult, şi voi, fumătorii dracului, vă puneţi contra? Băi, şi io-s fumător şi iaca mă pun şi io contra!

Discriminare, numele tău e legea antifumat!

Legile de-ampulea generează contravenienţi, că doar nu degeaba se zice că legea e o barieră la care proştii se opresc, iar deştepţii trec peste ea.

Orice restricţie declanşează reacţii de apărare a indivizilor cu personalitate. Puşcăriile sunt pline de caractere puternice: hoţi care n-au mai suportat sărăcia, criminali care şi-au strîns de gît nevestele prinse cu dînsa-ntrînsa, sau pe masculii care i-au dezonorat, oameni de afaceri care au profitat că alţii sunt mai proşti ca ei, etc. Toţi ăştia au un excedent de personalitate, şi au luat de bună deviza democraţiei universale referitoare la libertatea de opţiune şi de exprimare a individului.

Mergeam în spatele unui autobuz care scotea fum negru. Am început să tuşesc de mi-au dat lacrimile. Mi-am aprins o ţigară. Mi-a trecut accesul de tuse.

Puşcăria este singura experienţă pe care n-am avut-o! Dacă asta risc fumînd,îmi asum la rece încălcarea legii.


Ăi de nu fumează vor muri sănătoşi. Iaca, eu o să mor bolnav!


NB: Pe http://liarebelyell.blogspot.com/, LiaLia are un post încă mai bun ca ăsta, pe aceeaşi temă.

FUMĂTORI DIN TOATE BARURILE, UNIŢI-VĂ!



31 de comentarii:

  1. Mai şi roşesc, la naiba! :))) Mulţumesc :) Apropo, pe mine mă intrigă eticheta aia cu "Fumătorii mor mai tineri". Mai tineri decât cine? Decât cei călcaţi pe trotuare de băeţi jmecheri cu Ferrari?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine, sloganul respectiv n-are nici o valoare. Eu am scăpat!!! Ha ha ha ha ha ha ha !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gand la gand. Ma enerveaza ca au interzis fumatul in cafenele. In aeroporturi nu mai exista nici macar custi din alea pentru fumatori. Ah! Cu ce satisfactie ii sfidam pe cei care ma priveau contrariati ca intru si imi aprind o tigara...

    RăspundețiȘtergere
  4. "hoţi care n-au m-ai suportat sărăcia"
    Vezi ce patesti daca nu te lasi de fumat? Faci greseli de ortografie.
    N-o mai bag pe-aia cu descurajarea pe motiv de sora-mea fumatoare operata de cancer la plamani ca e....fumata :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Bogdanic: Despre asta-i vorba. Eu nu zic că-i bine, dar lasă-mă frate-n durerea mea, să decid moi meme...

    RăspundețiȘtergere
  6. Viorica: Da Viorico, mulţumesc, am corectat impardonabila eroare. Cred că de dorul lunii mai.:)
    Zi-ne şi nouă tragedia surioarei tale, poate totuşi ne convertim la nonsmoking...

    RăspundețiȘtergere
  7. Si care hirtie o folosesti matale pe ambele parti?

    RăspundețiȘtergere
  8. Florin P. Hai că m-ai prins:))! Pe-aia de scris, fireşte că pe-aia igienică o dau la schimb cu scobitori folosite numai la un capăt. Doar e criză, ce naiba!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ha ha ha ha ha!!!Cutia mea de Kent sta linistita pe birou..nu stie de nici o lege si am o tigara pe tastatura.. La mine lasatul de fumat a durat mai mutl cei drept 3 luni si am ales sa mor ca si tine bolnav decat sa mor sanatos..

    RăspundețiȘtergere
  10. valule,
    cum suma viciilor e constanta, iar de drinking m-am cam lasat, ar fi o prostie sa ma las, deocamdata, si de fumat. pentru ca mai raman drept patima doar femeile, iar alea costa mai scump atunci cand, inca, NU le platesti. ies mai ieftin cu fumatul!
    ce de fumuri...!

    RăspundețiȘtergere
  11. Poe, dear, mai sunt şi jocurile de noroc! Pe astea cui le laşi??? :))) În plus, pe vremea asta de criză se spune că femeile vor ajunge să se mărite, Doamne fereşte, din dragoste! Poate te scoţi :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. LiaLia: Scuze că mă bag, dar îţi reamintesc că dragostea a fost inventată de evrei. Ca să nu plătească!

    RăspundețiȘtergere
  13. Humanfordivine: Fumează tu, fumează, c-ai să vezi cum ai să crăpi pe la nouăj de ani, tot îndrăgostită şi cu plămînii varză...

    RăspundețiȘtergere
  14. Poe: Dacă tot îţi faci socoteala la creiţari, viaţa n-are nici un haz. De ce nu ieşi tu la produs?

    RăspundețiȘtergere
  15. val, lamureste-ma si pe mine despre ce-i vorba. o lege noua si proasta? care?

    RăspundețiȘtergere
  16. Marele han: De la 1 ianuarie 2009 a intrat in vigoare etapa a treia a restricţiilor impuse de legea antifumat. Ea prevede ca fumatul să fie în totalitate interzis în instituţii (inclus firme private) şi localuri publice. În baruri şi restaurante cu suprafeţe mai mari de 100 mp. sunt obligatorii spaţii speciale pentru fumători, care nu sunt "de trecere", prevăzute cu instalaţii de aerisire în cel mult 50% din suprafaţă. Patronii localurilor sub 100 mp. pot opta să pună la intrare unul din anunţurile DOAR PENTRU FUMĂTORI sau FUMATUL INTERZIS.
    Legea e dată acum cîţiva ani, la un an după ce Franţa adoptase una similară.
    Nu mai e ca pe vremea ta, Mare han, cînd puteai fuma pe unde te-apuca, chiar şi în goana calului! De-aia erau atîtea incendii, frate!

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa cum am spus si pe blogul Liei eu ma conformez. A naibii sa fiu de nu-mi aprind tigara in toate barurile si carciumile pe care le frecventez ... cam o data pe an :D.
    Deci si prin urmare ma mut la Viena si eu ca macar acolo sunt cu personalitate toti ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. fumat interzis in firma private? lol. de aia am fumat cum am avut chef la birou. as vrea sa vad firma aia care isi va freca angajatii la icre cu fumatul interzis stiind ca asa le face praf randamentul

    RăspundețiȘtergere
  19. FUMĂTORI DIN TOATE BARURILE, UNIŢI-VĂ!
    Ma unesc :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Povestea e cam ca cea din Alice "a sad tale". Dupa vreo 4 ani de tratamente pt bronsita i-a venit unei doctorite ideea sa o puna sa faca si o tomografie si atunci a aparut tumora,pe aorta pulmonara. Dupa un tratament intensiv: chimioterepie si radioterapie concomitent (se fac separat,dar tumora era prea mare si inoperabila) de ma mir si azi ca a supravietuit, cu atat mai mult cu cat eu insami facusem tratamente si operatie (in alta zona, eu sunt nefumatoare de multi ani) cu cativa ani inainte, deci stiam f bine prin ce trece, s-a gasit un dr curajos, dr Horvath de la Spitalul Militar care i-a extirpat un plaman. De atunci ea, care era plina de energie si tare harnica si inimoasa sufera ca nu mai poate face treaba ca inainte. Eu incerc s-o consolez (fara prea mare succes), ca supravietuieste de mai bine de 5 ani (e o exceptie, rareori cei cu cancer pulmonar supravietuiesc 5 ani). Sper ca e suficient, daca nu, pot sa povestesc despre efectele secundare ale chimio si radioterapiei. On second thought, mai bine nu, exista riscul sa va mai aprindeti o tigara,ca sa va treaca greata.

    RăspundețiȘtergere
  21. Marele Han : Da,domle, uite-aşa vrea muşchii creierului lor!

    RăspundețiȘtergere
  22. rhodos: Ne unim, ne unim, da cînd citeşti povestea de mai jos, nu-ţi cam vine să te uneşti mai răruţ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Viorica: Impresionant şi regretabil ce vi s-a întîmplat şi cît aţi suferit tu şi sora ta...Compasiunea nu v-ajută la nimic, dar, pe bune, după povestea ta, mi-a venit din nou cheful de-a mă lăsa de fumat. Dar nu promit nimic.

    RăspundețiȘtergere
  24. varanus: trista povestire si regretabil exemplu dar nu cred ca are cineva timp de povestea mea ... asta este motivul pentru care imi doresc sa traiesc asa cum doresc si sa fac alegerile care le consider potrivite mie ;)
    Viata merge inainte indiferent daca esti in postura de fumator razvratit sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  25. eu nu fumez , dar vreau sa fumez... ma ajuta cineva sa ma apuc de fumat? nu e bine sa nu ai si tu un viciu , iar daca il ai nu e bine sa ai pe unii care-l amendeaza cu chestii traznite ca asata cu nefumatul in diverse spatii publice. ma apuc fratilor de fumat si eu , cred ca o sa-mi placa , ma ajuta cineva ? astept provincia ...

    RăspundețiȘtergere
  26. @harpon uita-te mai sus, la my sad tale si mai gandeste-te

    RăspundețiȘtergere
  27. Rhodos: Încearcă, spune-ţi povestea! S-o găsi cineva pe-aici să te înţeleagă. Dacă nu eu, cine?

    RăspundețiȘtergere
  28. Harpon: Fii mulţumit aşa cum eşti! Fericiţi cei săraci cu fumul, căci ei vor fi stăpînitorii cerului!

    RăspundețiȘtergere
  29. Viorica: Stai niţel, uite ce-am aflat azi:
    Candida este principala cauza a cancerului - o noua teorie in lumea medicala



    Cancerul este la ora actuala una dintre cele mai importante cauze care provoaca decesul. In acest video de 20 de minute, Doug Kaufman il intervieveaza pe oncologul italian Tullio Simoncini, autorul cartii "Cancerul este o ciuperca" (este vorba despre Candida), care promoveaza o noua teorie referitoare la aceasta boala. Teoria sa sustine ca vindecarea cancerului poate fi simpla (fara riscuri) si rapida (in doar cateva zile).

    In prezent celor diagnosticati cu cancer li se ofera de catre medici trei variante: operatie, chimioterapie sau radioterapie. Totusi, rata de succes este departe de a fi multumitoare.

    In prezent, medicina se concentreaza pe a lucra cu ipoteza ca un factor important in aparitia cancerului este cel genetic, insa cercetarile recente arata ca acesta joaca un rol scazut in declansarea bolii.

    Cercetarile doctorului Simoncini l-au condus la concluzia ca drept cauza principala a bolii este o banala ciuperca numita Candida. Aceasta exista in mod natural in organism, si nu cauzeaza probleme atat timp cat dezvoltarea ei nu scapa de sub control.

    Tumoarea canceroasa este doar reactia fireasca a organismului de a se apara de aceasta ciuperca. Mai multe studii anterioare stabilisera deja o legatura evidenta intre cancer si Candida: intre 79 si 97% dintre bolnavii de cancer prezentau si infectii cu Candida.

    Care este solutia? In acest video, doctorul Simoncini arata evolutia unor tumori spalate cu o banala solutie de… bicardonat de sodiu (praf de copt).



    Marele dezavantaj in lupta cu Candida este faptul ca ea se adapteaza in cateva zile la atacul medicamentelor cunoscute pana acum. Insa nu se adapteaza suficient de repede si la bicarbonatului de sodiu. Din pacate nu este suficient sa inghitim praf de copt pentru a scapa de cancer, bicarbonatul de sodiu trebuie injectat direct in tumoare. Ph-ul tumorii se schimba de la acid la alcalin, ceea ce face ca ciuperca sa fie distrusa inainte de a avea timp sa se adapteze.

    Experimentele doctorului Simoncini arata ca 99% din cazurile de cancer la san si vezica se pot vindeca in doar 6 zile, folosind doar un cateter care spala tumoarea cu solutie de bicardonat de sodiu.

    Evident, interesele financiare din industria farmaceutica au facut ca doctotul Simoncini sa fie marginalizat, iar teoria sa sa fie prea putin cunoscuta.

    Ce anume cauzeaza scaparea de sub control a dezvoltarii Candidei in organism si cum putem sti ca avem probleme legate de acest lucru? Un semn bun este dorinta nestapanita de dulciuri si fainoase, acestea fiind preferate de ciperca drept hrana. Este favorizata si de alcool, cafea, drojdie, lactate, majoritatea fructelor, otet, unele legume.

    Candida secreta 79 de substante toxice pentru organismul uman, de aceea cei afectati se simt slabiti, ametiti, lipsiti de putere (de la alcoolul si acetaldehida secretate de ciuperca) si anxiosi, deprimati, fara putere de concentrare (de la reactia acetaldehidei cu dopamina).

    In lupta impotriva proliferarii Candida in organism se recomanda o dieta riguroasa si chiar obtinerea de suport psihologic pentru a renunta la unele alimente nesanatoase, exercitii fizice care ajuta la reechilibrarea producerii de neurotransmitatori, consumul de bacterii "bune".

    Sursa: Mercola.com





    Folositi acest link daca doriti sa vedeti si filmul care dureaza cam 20 min.:

    http://www.damaidep arte.ro/index. php/candida- este-principala- cauza-a-cancerul ui-o-noua- teorie-in- lumea-medicala/ 591/

    RăspundețiȘtergere