luni, ianuarie 12, 2009

FUMĂM, FUMĂM ŞI LEGEA O-NCĂLCĂM

Săptămîna trecută m-am lăsat de fumat. Aveam dimineaţa o durere în coşul pieptului, respiram greu, plus criza mondială, plus respectul meu pentru mediu (nu arunc nimic pe jos, refuz pungile de plastic la cumpărături, port numai bumbac sau lînă, folosesc hîrtia pe ambele părţi, etc.), şi, mi-am zis, gata, termin cu fumatul.
Trei zile m-am zvîrcolit în chinurile lipsei de nicotină (ştiţi despre asta) şi eram foarte mîndru că pot rezista.
Mi-ar fi plăcut să mă las de fumat. Ce economie! Ce sănătos aş fi murit!

Guvernul mondial a decis să fim mai sănătoşi şi să trăim mai mult, şi voi, fumătorii dracului, vă puneţi contra? Băi, şi io-s fumător şi iaca mă pun şi io contra!

Discriminare, numele tău e legea antifumat!

Legile de-ampulea generează contravenienţi, că doar nu degeaba se zice că legea e o barieră la care proştii se opresc, iar deştepţii trec peste ea.

Orice restricţie declanşează reacţii de apărare a indivizilor cu personalitate. Puşcăriile sunt pline de caractere puternice: hoţi care n-au mai suportat sărăcia, criminali care şi-au strîns de gît nevestele prinse cu dînsa-ntrînsa, sau pe masculii care i-au dezonorat, oameni de afaceri care au profitat că alţii sunt mai proşti ca ei, etc. Toţi ăştia au un excedent de personalitate, şi au luat de bună deviza democraţiei universale referitoare la libertatea de opţiune şi de exprimare a individului.

Mergeam în spatele unui autobuz care scotea fum negru. Am început să tuşesc de mi-au dat lacrimile. Mi-am aprins o ţigară. Mi-a trecut accesul de tuse.

Puşcăria este singura experienţă pe care n-am avut-o! Dacă asta risc fumînd,îmi asum la rece încălcarea legii.


Ăi de nu fumează vor muri sănătoşi. Iaca, eu o să mor bolnav!


NB: Pe http://liarebelyell.blogspot.com/, LiaLia are un post încă mai bun ca ăsta, pe aceeaşi temă.

FUMĂTORI DIN TOATE BARURILE, UNIŢI-VĂ!