joi, ianuarie 22, 2009

VIAŢA AŞA CUM E

Deci spaima de-am trăit-o azi, mai rar. Dau să intru în curte şi mă pomenesc că năvăleşte un tip peste mine. Nu l-am văzut în viaţa mea. Şi-mi întinde mîna. Şi zice:
Hai salut, pretine! Băi, cîtă muie ai luat tu la viaţa ta? Că eu am luat la greu. Toate muile pe care le-am loat, le-am scris la carnet. Bă, ţi-arăt carnetu! Mai întîi că pe patru ianuar 1990 trebuia să mă facă şef peste echipa de dulgheri. S-a dus dracu. A venit revoluţia şi-am ajuns la cepeuneu, la Bucureşti. Că ieream drăcos, cu gura mare. Păi nu io l-am scos pe Tanase în şuturi din sediu? Cine l-a scos? Ce dacă ierea prim secretar. Dă-l în pizda măsii. Io aveam bransardă de tricolor cunosc pe lume, el n-avea. I-am tras nişte şuturi în cur şi i-am zis bă boule să nu te mai prind pe-aicea, ai înţeles faza? După aia i-am confiscat Kenturile şi ce-am mai găsit
pe la el pin birou. Erea comunist, dă-l în fasole. Avea o sticlă de uischian de 12 ani. Şi un cas Sanyo care ce mi-am dorit io un cas de ăla, s-ascult la iarbă verde, cu famelia.
Iar după aia, a fost mişto. M-a chemat şefu, mi-a dat delegaţia şi beletul şi-a zis că reprezint revoluţia noastră în capitală. Faiiiiiin. Boier. Hotel, haleala la cameră, tot plătit de băieţi. A-ntîia. Da n-a durat mult. Nici un an. Am venit napoi pintre ai mei, c-acolo mi-erea locu. Făceam greve să nu ia Stanciu fabrica. Că ieram înainte la CTC şi la brigada artistică. Eream tare de tot. Mă ştia toţi. Deci am făcut greve fo doi ani. Toată ziua. Odată am făcut şi noapte grevă. Atunci m-o dat şi la televizor. Adică ce, să juca ei cu mine, care-am făcut revoluţia? Ce vorbeşti? Mi-a dat ăia şi apartament în centru, lîngă catedrală, numai să tac dracului. Nu chiar am tăcut, da de domolit m-am mai domolit. Că eria şi vrîsta. Animalu de Staciu a luat fabrica ş-a vîndut-o la bucată. Futu-l în cur să-l fut. Am apucat să cumpăr şi io doi metri cubi de grinzi, douşcinci de foraibăre şi cinşpe robineţi de calorifer. Total am dat fo mie de lei. Cinci beri. Muie tare. Scris la carnet. Dupe aia, am băgat bani la Caritas, nu mult. Aşa am zis să nu exagerez. Io dormeam şi ăia vegheau cum să-mi deie muie.
Am loat o bucată de teren pe baza că ieream revoluţionar cu carnet. Păi să nu fac o casă pent fiică-mia? Ce-s prost? Am vîndut apartamentu cu 7.000 şi peste două săptămîni ăla de l-a luat l-a dat cu 15 ooo. Altă muie. Da căcat, că io cu banii am acoperit casa lu fiică-mea. Numai că vaca s-a cărat în Spania. Şi s-a măritat acolo. Şi io tre să-i plătesc impozitele că doar ie fiică-mea. Şi nu poci s-o las fără casă. Altă muie. Da de la fiică-mea nu se pune. Da cât îi pula n-o să mai steie fătuca asta a mea pe-aici.

Acuma io am o mare problemă. Anu trecut pe vremea asta am notat la carnet că beam un blidon de bere seara.
Azi văd c-am trecut la carnet c-am luat două blidoane de la chioşcu lu grasa de la colţ.
Oare oi fi alcolic?
Ia zî drept, că arăţi de parcă eşti ziarist, n-a voie să mă minţăşti.

Că io sunt opinia publică, bă muie!

N-am nimic de-mpărţit cu viaţa.
S-a dus.
Ce mi-a dat, am luat.
Şi m-am dus.
Ce i-am dat, a luat.
Şi s-a dus.

Da tot i-aicea scris în carnet.

9 comentarii:

  1. Genial, Val! :))) Dar cred că ai sărit muuulte mui, din criză de spaţiu? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Val, de ce ai apelat la metoda DOI IN UNU? Se regasesc doua personaje din Bacau, evident pana la un moment dat.Nu poti sa reiei povestea si cu nume?Se vor supara"colegii tai.."?
    Am citit cu placere, raman dator!

    RăspundețiȘtergere
  3. LiaLia: Da, că a plecat bombănind. Dac-aveam chef de vorbă - dar n-aveam, deoarece mi-era foame şi , cînd mi-e foame, n-am chef de vorbă - aş mai fi aflat cu siguranţă multe alte dezvăluiri orale din partea individului.

    RăspundețiȘtergere
  4. polbac: Cum adică, doi în unu? Iar numele, dacă l-aş şti, l-aş spune. Că de recunoscut, după 20 de ani şi atîtea mui cîte am luat şi eu, e dificil de greu:) Dar cred că sunt mai mulţi în situaţia asta, nu doar doi:))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))))... da'i fericire frate cu atata sex ... fie el si oral :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Rhodos: Păi io ce zic? Numa că depinde de care parte a organului te afli:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. io as zice ca unora le place in ambele parti :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Val, unul din ei a "reusit" pana in anul 1995 sa-si pileasca si capitalul social primit drept bonus pentru participarea la revolutie(cu alte cuvinte le-a luat pe toate), un altul se chinuie din mandat in mandat.....

    RăspundețiȘtergere