marți, ianuarie 06, 2009

PRIGOANĂ, ŢI SE DUCE MACHIAJUL!


L-am simpatizat pe Silviu Prigoană ca pe un clovn care are curajul să spună lucrurilor pe nume. Circar, histrionic, dar sincer interesat de mai binele oamenilor. Avea şi un blog haios şi excelent ilustrat. M-a amuzat cînd l-am văzut în rol de vidanjor plin de căcat într-o acţiune menită să convingă că orice muncă utilă societăţii trebuie plătită ca atare. Am zîmbit îngăduitor cînd ne-a arătat la OTV pliciul cu care-o amenaja din cînd în cînd pe Bahmuţeanca, altă panaramă. Am zis: uite un tip sincer, cînd a povestit că Bahmu i-a aruncat proteza pe fereastră, dar că el şi-a pus repede piciorul de lemn de rezervă. M-a bine dispus cînd l-am auzit că, după ce va fi parlamentar, pe Calea Victoriei se va auzi zăngănit de cătuşe. Mi-am zis că-i un nebun simpatic şi că-i bine că există oameni politici cu umor. Că, dacă ai umor nu poţi fi nici rău, nici prost.
Dar azi tre să recunosc că, intrînd în Parlament, Pliciman s-a tîmpit complet. Iaca ce perle emite genialul dipotat în apărarea aberaţiilor din Ordonanţa care limitează veniturile artiştilor:

1. Actorii pensionari să joace numai în teatre particulare!
2. Teatrele particulare să inchirieze Teatrul Naţional, pentru ca actorii celebri (Beligan, Dinică, Rebengiuc, ş.a) să apară pe prima scenă a ţării!
3. În teatrele de stat, inclusiv la Naţional, rolurile personajelor în vîrstă să fie interpretate de actori tineri, machiaţi corespunzător!

4. Trebuie s-avem şi noi faliţii noştri!


Amice, eşti idiot, cu guvernul tău cu tot!
Machiază-te, că se vede cum aberezi!

(Foto Rompres - Gîndul)

10 comentarii:

  1. Am avut aceleaşi sentimente pentru personaj. Eu nu ştiu de unde mai avem naivitatea şi prostia de a ne mai gândi că X sau Y ar putea fi şi altceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi dacă petrecem pe la Viena, păn Evropa, ne contaminăm de naivitatea ălora care nu concep ca unul care spune ceva să nu creadă ceea ce scoate pe gură...La ăia, boul e bou şi îngerul e înger, nu se-amestecă genele ca-n Levant, p-acilea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştii că în ciuda scârbei, spumelor, bla bla, nu îmi pare rău că mai am şi naivitate? Şi mai şi roşesc uneori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi nici nu-i cazul să regreţi. Naivitatea prezumă sinceritate, calitate care nu-i de ici, colea. Mai ales pentru o femeie de sex feminin opus. Iar pentru roşeaţă, ai de-ales dintre o groază de make-up-uri de calitate...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihihihihi, o femeie de sex feminin opus? :)) Nimeni nu mi-a mai spus asta vreodată! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze ca intrerup idila,da'am si eu 2 bani de dat (comentariu, cum altfel pe prafu' asta?).
    Si mie mi se parea nostim Pliciman. Sper ca nu si crede ce spune ca ma apuca iremediabil tristetea si cad eu in butoiul dincare iesi cu greu Varanusul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Viorica: Iaca na! Cu nostimadele lui îi păcăli pe fraieri ş-ajunse în Parlament! Şi de-acu vrea să schimbe lucrurile în ţară. Începu cu teatrul, că asta era cea mai tare piedică în calea progresului şi bunăstării...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu numa' teatru', ci si cu profesorii, doctorii, cercetatorii,etc

    RăspundețiȘtergere
  9. once a mascarici, always a mascarici. ai uitat chestia cu parlamentarul si porumbelul? jos mananca din palma, sus vede tinta de pe capul tau. Votati Hoarda, macar noi va taiem pe toti. Fara discriminare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei, da. N-am uitat. Dar am zis că, hai, odată merge, că oleacă nu-i o vacă. Da uite că...

    RăspundețiȘtergere