miercuri, septembrie 17, 2008

Cum cîştigi o oră jumătate de viaţă


Am cîştigat azi o oră jumate din viaţă. Am văzut "Dancing at Lughnasa"(1998), un film niciodată premiat, spre deosebire de cartea lui Brian Field, cu trei premii Tony, care a stat la baza scenariului. E un fel de altfel de "Ciuleandra" sau de "Zorba grecul", cu o situaţie de viaţă limită, din care nu se poate ieşi decît refugiindu-te în dans, pînă la epuizare. Meryl Streep are un rol pe care-l joacă supreme, cum am văzut-o şi duminică în "Diavolul se-mbracă de la Prada".
În acest timp, pe fluxuri apărea bilanţul efectului crizei mondiale asupra bursei de la Bucureşti: o gaură de 3,2 miliarde lei!!!
Mi s-a proptit toamna în poartă şi cerul e cenuşiu.Se anunţă că preţurile o iau din nou razna.
Doamne, ce-mi vine să dansez!...

3 comentarii:

  1. Vă vine să dansaţi? Păi, cu o batută pe loc, aţi avea iar de câştigat. :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau, comentariul s-a dorit a fi doar glumet. Ca sa nu fiu gresit inteleasa, ideea era ca atunci cand preturile o iau razna, multor romani le vine sa ia Ciuleandra la bataie sau sa bage cutitu'-n piatra.
    Doina

    RăspundețiȘtergere