miercuri, septembrie 17, 2008

LIMUZINA SCHAEFF



Pe cît de mare, pe-atit de prost. Nalt cît bradu, prost ca gardu! Zi-i tractorist şi trage apa! Mîrlanul, dacă nu-i fudul, parcă n-ar fi prost destul! Şi tot aşa.
Aveţi în faţă poza mastodontului fără număr care m-a ţinut azi în spatele lui de la podul Mărgineni pînă la podul Letea, cale de vreo patru Km şi preţ de 25 de minute. Nesimţitul de la volan nu s-a sinchisit că ţinea în urma lui o coadă de peste 50 de maşini, nu a încercat măcar să se tragă pe prima bandă şi a continuat să înainteze cu 5 Km pe oră, în pofida claxoanelor, fleşurilor şi dumnezeilor pe care i le adresau partenerii de trafic. Care au avut grijă să-i umple frigiderul cu organe.
Mă întreb unde erau celelalte organe plătite să-l reguleze pe fitipaldiul plecat la promenadă cu futilajul de 15 tone prin oraş.

25 de comentarii:

  1. ei, domnu' val, ati trait, cumva, pana amu, intr-o alta tara?
    ce-ati mai fi scris, daca omul acela minunat nu v-ar fi zgandarit nervul creatiei?! sunteti un norocos, va spun io, care am parte zilnic de surprize pi minunatili trasee din halucinantul, futuristul municipiu bacau.
    nu va mai plangeti de-un nimic! asta-i doar inceputul unei noi ere: intram in regresiune. caracteristica (aproape) generala a minunatilor nostri concitadini este subinvolutia.
    asa ca, privirea catre inainte si ochelari de cal, altfel va paste balamucu'.
    sa va mearga din plin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohooo, am simtit minunata furie pana la mine! Da' stiu ca v-ati racorit... :)) Regresul general de care pomenea Poe genereaza o nevroza generala in progres, pe topoganul standardelor noastre "avansate"! Cunoastem. Mie mi-a placut revarsarea aleanului, dar "amu", daca placerea e numai de partea noastra, a cititorilor, ce sa facem? :)) Stiu ca nu-i frumos sa rizi de necazul omului, da' dac-o spuneti asa de "adanc" si cu atata patos... La o anume "figura de stil" nemaiauzita de mine, am si explodat, dar nu de nervi! Omul cat traieste invata... =))
    Buna eticheta de data asta!
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. Poe: Nu, Poe, din păcate mă tîrîi şi eu, de-o vreme, în aceeaşi ţară plină de mîrlani şi de schizofrenici, de mă-ntreb uneori dacă nu-s eu cumva cel anormal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina: Las-că azi a fost mai rău. Alte două futilaje blocau o bandă pe DN2, mimînd că sapă o groapă. Era coada de doi Km de maşini şi "conducătorii" sofisticatelor echipamente fumau. Care cum apuca să treacă pe lîngă ei, îi spurca (eufemistic, vorbind!). E clar, mai infintă decît infinitul e nesimţirea în zona mioritică!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Ati ghicit, asta era "the new stylistic word" care actioneaza in consecinta deci, (tot eufemistic vorbind!) si-n grup, si-n mijlocul drumului, si maine, si poimaine, pe indelete si pe banda rulanta. Next! :))
    Mai facem si noi haz de necaz, nu va suparati, va rog. Toti suportam supliciile astea rutiere, imbogatindu-ne repertoriul spontan elitist, obligat-fortat! :))
    Drumurile noaaaastre toateee... "vorba" lui Dan Spataru.
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  6. Drumurile noaaaastre toateee...
    Ni s-au înfundat deodatăăăă...
    Drumurile şi iubirea,
    Le-a luat dracu, nesimţirea...

    Să mai zic?

    RăspundețiȘtergere
  7. Versul al patrulea e "dupa ureche"!! :)) Mai ziceti, da, ca ziceti bine si profund! :))
    (Mi-am amintit de Harpon. Pe unde o fi, frate?!)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  8. Doina: De-aş mai vrea, aş mai putea,
    Că-i frumos în ţara mea!
    Da nu vreau nic să mai zic
    C-ăsta nu-i blog folcloric!
    (Atenţie la accente, se citeşte cum se scrie!:))
    Cît despre Harpon, e posibil să fie pe la polul sud, înfipt în vreo balenă. Da las că poate vine el!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. foaie verde de gorgos
    uite frate ca-s intors
    nu pe spate nici pe-o parte
    m-am intors cu demnitate.
    si cu multa eleganta
    va salut de la distanta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Harpon: Mulţam de salutările de la distanţă, dar ce-i aia gorgos?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai, voi ma provocati.

    Bine-ai revenit, Harpon,
    Cu glumele de bon ton!
    Unde umbli, fratioare,
    Ca blogul e fara culoare
    Pitoreasca si frateasca.
    Ura! Harpon sa traiasca!
    (Iti eram datoare, prietene, cu acest modest efort versificat.) :)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  12. Doina: Am recunoscut, şi mie mi-a lipsit Harpon. Da poezeaua e cam off topic:).

    RăspundețiȘtergere
  13. Aveti perfecta dreptate, e off topic. Nu se pune. Binee...

    Limuzina Schaeff in drum
    Tine pasul si da tonul...
    Ce vreti sa va fac acum?!
    Cum e turcu, si pistonul!
    Nesimtirea e nativa,
    Enervarea e nociva!
    Asa-i romanului dat
    Sa ruleze regulat...

    Asta se pune? Ca e in tema. :))
    N-am pretentii la drepturi de autor, dar o fi buna de culegerea aceea de capodopere populare contemporane?? =))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  14. Doina: Curat regulat, coană Doina!
    Aşa, da, mai zic şi eu, care nu-s prea uşor de mulţumit. Că mi-s al dracu, rău de tot!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca sunteti satisfacut, atunci nu m-am muncit degeaba! :)) Stiu, si commentul asta e off topic! Sa mai zic? :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  16. Doina: Satisfăcut??? Numai dintr-atît? Nici chiar aşa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu care credeam ca primesc Nobelul pentru poezie! Dar lasa, ca ma vor razbuna ...utilajele! Maine! :))
    Multumesc ca nu v-ati suparat. Sper.
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  18. Doina: Da, bine că-mi doriţi suferinţa, din nou suferinţa şi doar suferinţa! Las că mor eu, şi ce rău o să vă mai pară cînd o s-auziziţi cîntînd sfîşietor fanfara în urma dricului...

    RăspundețiȘtergere
  19. Preferam cu totii un model de poezie sau proza veritabila, nu umor negru varanusian... E off topic, "rau de tot!" :)
    Cu stima,
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  20. Doina, sora minunata,
    iti transmit de asta data
    multumiri exacerbate
    si tie varanus frate.

    am de gand sa ma tratez
    versul sa il limitez
    cu privire la masina,
    sa-l scurtez , sa-l pun pe sina

    cu idei de Agaton
    subsemnatul, eu , Harpon
    vreau sa facem pe Șestache
    un VaranusParc fartate.

    Iar daca ne enervam
    blogul sa il asfaltam
    limuzina s-o clonam
    Si-asa ne emancipam

    hai ca azi sunt mare talent , de poet versat varanusat, care obliga.

    RăspundețiȘtergere
  21. Harpon: WOOOOOOOOOOOOOOW!!! Ce talent! Ce clasă! Ce rime! Ce idei! Ce perfecţiune!

    RăspundețiȘtergere
  22. Iata un articol de succes, cu greutate de 15 tone. Drumurile nationale, problemele rutiere si partenerii de trafic sunt "amatori" pe langa "partenerii" dumneavoastra de site! :)) Aici claxoane, flesuri si... restul, dom'le, deci ati incurcat-o rau de tot cu noi! :)) Cenaclu Park. Belea de belea, caci accesul e liber. Totusi, daca 50 de cititori stau la coada sa citeasca si comentariile, atunci e de bine!!
    (Am fost la subiect!) :)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  23. Doina: Eu am făcut investiţia. Beneficiarii o folosesc, o îmbunătăţesc,îi dau viaţă, la urma urmei. La ce bun o casă pustie? Vă mulţumesc că-mi păşiţi pragul şi că vă bucuraţi că ne bucurăm.

    RăspundețiȘtergere