marți, septembrie 09, 2008

AM LIPSIT PUŢIN

M-aţi dat dispărut? V-aţi grăbit!
Sunt în delegaţie, acum la olteni, după ce am făcut trei zile de Predeal şi una de Capitală.
E fain la Predeal, cu excepţia drumului spre cota 1200, care nu are gropi, ci cratere de bombă din metru în metru. N-ai gipan, ţi-ai bulit rotulele, bieletele, amortizoarele şi tot ce mai are o maşină ca să nu te hurduce. Aceeaşi impresie pe care am avut-o pe litoral, anume că cineva concertează în România starea de mizerie şi de deprimantă nesimţire, mi-a stricat cheful la celebra cabană Trei Brazi. Nu vă puteţi imagina munţii de gunoaie care domină platoul. Am făcut poze, dar am să le postez - de-al dracu ce sunt, să vă stric şi vouă cheful! - cînd o să am cablul pe care l-am uitat acasă. (Asta-i şterpelită de pe google, de-aia-i aşa frumoasă.)
Acum sunt în Bănie. E curăţel oraşul (nu m-aşteptam!), cu bulevarde aerisite, iar blocurile n-au deloc arhitectura pătrăţos-monotonă, care-ţi zgîrîie retina în alte oraşe reconstruite acum 20-30 de ani. Risc să afirm că măcar Centrul are alura unui citty, păstrînd proporţiile, desigur.
Încă nu m-am întîlnit cu barosanii cartelurilor, dar mişună maşinile bengoase cu geamuri negre, care funcţionează cu manele, aşa că, să nu disperaţi. Vă ţin la curent. Chiar acum văd pe geamul hotelului (de 4 stele, na!) o patrulă cu şase jandarmi şi-un şef aşteptînd la stop. Par cam plictisiţi, dar nici eu nu-s cine ştie ce vioi pe căldura asta.
Luaţi de-aici şi-o vedere din Craiova. Cu Teatrul Naţional Marin Sorescu, unde mîine avem întîlnire cu artiştii, cu poliţia şi cu mass media olteană. Conferinţă de presă despre drepturile artiştilor.
Pe spatele ei am scris "Salutări plăcute!"

2 comentarii:

  1. Hehe! Eu chiar incepusem sa va duc dorul :)


    Voiam sa spun ca ma doare (tare!) ca am ajuns sa gandim asa: "Acum sunt în Bănie. E curăţel oraşul (nu m-aşteptam!)". Acel "nu m-asteptam!" doare.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am vrut să doară.Sau am vrut, mai degrabă. Încerc să fiu sincer, fără ură şi fără părtinire.

    RăspundețiȘtergere