joi, septembrie 18, 2008

Gîndul de joi seara

Să vină îngerul repede.
Să-şi reazeme zborul de tîmpla mea
şi eu să-i cad în genunchi, să-i pup vîrful de aripă.

Sugrumă-mă, îngere,
strînge-ţi aripa în jurul gîtului meu
şi fă să ţîşnească
sîngele din carotidă,
căci nu-s eu inventatorul roţii,
nici al iubirii
şi
nici al morţii,
de aia n-am primit marele premiu, de aia-s sărac,

şi de mult e demult,
împărţitul cu lumea s-a terminat.
Mi-a rămas doar briceagul
cu lamă de aur

pe care, îngere,
ţi-l fac cadou.

Nu trebuie decît să-l înfigi acolo unde
nimeni n-are curajul.

4 comentarii:

  1. apreciez faptul ca mai instalezi si chestii poetice pe blog . sa mai citeasca si marlanii si sa se culturalizeze putin .

    RăspundețiȘtergere
  2. Harpon: Nu pentru mîrleţi pun eu poeme pe blog. Pentru ei am altceva: gura de canal din stradă, plină ochi!

    RăspundețiȘtergere
  3. fragate, cred ca e sublim. Dar ca ilustrare nu trebuia nimic altceva decat poemul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Harpon: I-am tras şi-o ilustraţie să-i mai îndulcesc tonul depresiv. Scuzaţi, vă rog!

    RăspundețiȘtergere