vineri, octombrie 17, 2008

UNA DE-A NOASTRĂ

Ca să nu se mai spună că nu mă implic în viaţa socială, iaca o ştire pe care o dau la sigur, primul:
Domnul avocat, celebrissimul doctorand de la staţia Aeroport, pe nume Botomei Vasile, a intervenit la musiu profesore Bolcaş, insistînd să fie inclus în PRM ca să poată candida la parlamentare.
Încercînd şi cu o femeie, vicepreşul a sunat-o pe d-ra Codruţa Arvinte, anunţînd-o de iminenta calamitate. Codruţa, frate cu tot românul care mi-l ştie pe advocat după portavocea de pe Dacia cu care tulbură la fiştecare campania liniştea burgului, a pus picioruşul în prag la dom vice, rostind un filozofic NU!
Mă-ntreb, ce se face doctorandu fără de coledzi?
Parcă-l văd pe omul de afaceri si decanul Baroului paralel de tip SRL cu tărtăreaţa în faţă la Moldova, hodoronca zdronca, hodoronca zdronca, şi clopoţeii tiling tiling, urlînd în măgăoaie lozinci antiperemiste!

4 comentarii:

  1. Cum iti permiti sa scrii batjocoritor la adresa acestui geniu?
    Cum? Nu stii ca e geniu? Pai daca nu era asa, cum crezi ca mai scapa nebatut cu varga la talpi? Pentru entitatzi ca el, care tirasc aiurea oamenii prin tribunale (Val, tu crezi ca ai sa scapi pt postul asta?), ar trebui reinventate dusurile scotiene. Si aplicate alternativ cu socurile electrice.
    Oricum, cineva il tine in brate. Altfel nu scapa el asa usor dupa tentativa de frauda de la inscrierile la alegerile locale.
    Am amintiri multe cu nenorocitul asta. Odata m-a blestemat, ca nu-i faceam campanie electorala gratis la Euro TV. Altadata, m-a dat in judecata, dupa ce am scris (impreuna cu Florin Craciun)ca si-a batut nevasta pina a bagat-o in spital. Culmea, dupa ce am cistigat procesul, a venit sa ma santajeze. "Daca-ti ceri scuze public, nu mai fac recurs", mi-a zis nebunu'. Doua ore nu m-am oprit din suduit. Si azi mai injur, cind imi aduc aminte.
    De vreo 5 ani, l-a luat in brate Sechelariu. Il tot promoveaza la trustul lui de presa. Ii sufla-n cur, doar-doar ii mai face un proces lui Stavarache.
    De altfel, exista si citiva "ziaristi" care inca mai publica produsul delirului lui Botomei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin P. - Doamne ce ţi-e şi cu ziariştii ăştia netrebnici care răstălmăcesc vorbele! Păi de unde-ai scos-o pe-asta cu "batjocoritor", Florine? I-am dat domnului Botomei toate titlurile şi foncţiile, l-am comparat cu personaje celebre de prin cărţi, i-am zis "domnul", asta numeşti tu batjocură?
    În plus, mi-am exprimat simpla părere c-o să facă aticampanie Marelui Tribun!!!
    Ce naiba, dom ziarist, nu mai avem proprietatea termenilor???

    RăspundețiȘtergere
  3. Sint sigur ca doctorandul nostru poate gasi lejer citeva capete de acuzare (sau capuri?!) in textul injurios de-a dreptul pe care l-ai produs.
    Oricum, sa vezi ca omul o sa-si ia si doctoratul, pina la urma. Ca e plina tara de doctori de-astia. Se mindrea rectorul de la universitatea de stat din Bacau ca au inceput sa vina si la noi, in Bacau, studenti din Occident, ca "sa-si definitiveze studiile". L-am intrebat daca nu e tot un fel de turism, cam cum e ala cu examenele de permise auto. Adica daca nu cumva vin aia la noi, doar pt ca au aflat de tiparnitza de diplome pe bani. A zis ca nu, Doamne-Feri!, cum sa fie asa ceva? De parca nu s-ar sti si mercurialul...
    Revenind, insa, la Botomei. Iti vine sa crezi citi oameni politici l-au bagat in seama pina acum? Citi l-au luat alaturi de ei? PSD (mai nou), PUNR, PDL-aripa PD etc. Si toate astea, pt ca omul a avut, la un moment dat, curaj sa se puna contra lui Seche! Pai nu era curaj, ci altceva, care se trateaza la psihiatrie. Ca evolutia ulterioara a omului asta a demonstrat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Florin P.: Cine crezi că-i pe hi5 la categoria "grupul tinerilor sexy"???
    Este moştenitorul Dl. Botomei Vasile, cu exact acelaşi nume, călare pe-un Suzuki, la mare, fluturîndu-şi bicepşii pe plajă!!!Azi pe plajă la Mamaia, mîine-n barou la tataia!

    RăspundețiȘtergere