joi, octombrie 23, 2008

VIITORUL CU ELICE


Nu mi-a venit să cred!
Auzisem că Umbrărescu, regele asfaltului, are un proiect cam ştiinţifico-fantastic, dar mi-am zis că, deh, oamenilor cu bani le place să-şi dea importanţă. Auzi, parc eolian la Podu-Turcului! Să te scarpini sub căciulă şi să zîmbeşti: altu care-a-nebunit! Şi totuşi, iaca, omul s-a pus pe treabă. La nici un Kilometru de aşezarea pe care-a construit-o în plin cîmp, de-o parte şi de alta a drumului european E85, la graniţa Vrancei cu Bacăul, pe un deal, se văd deja două morişti uriaşe, cocoţate pe nişte stîlpi cît crucea nebunului.
Am tras pe dreapta şi le-am pozat, ca să fiu sigur că n-am avut vedenii. La ora la care-am făcut clic, nu se-nvîrteau, dar îmi închipui că încă se lucrează la instalare. Că, acum două săptămîni, nu erau.
Din cîte ştiu, sunt primele generatoare eoliene ridicate în România. Proiecte mai sunt, parcă şi Mazăre-şi doreşte şi el un cîmp de ăsta cu multe elice care să-i dea curent moca, da uite că moldoveanul nostru i-a luat-o înainte!
Brava, don Dorinel, poate-ţi ajută şi la inimă!

4 comentarii:

  1. Fii atent acilea! Eu cred ca Umbrarescu îsi instaleaza parcul eolian pt toata proprietatea lui, care consuma curent ca o platforma industriala. De unde rezulta concluzia ca ne doare la basca ce face Umbrarescu, atata timp cat ce face tine pt el!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stash: Corectă durerea la bască, dac-o face numai pentru el! Dar asta nu-l poate declasa de pe primul loc! În afara celor declarate caritabile, toate intreprinderile umane sunt ambiţii personale în folos propriu. (Unele însă, au şi aspecte sociale: oferă locuri de muncă, respectă mediul înconjurător, suportă studii şcolare sau îngrijire medicală, etc.)

    RăspundețiȘtergere
  3. Viitorul cu elice suna bine, acum depinde si pentru cine?

    RăspundețiȘtergere