marți, octombrie 14, 2008

CE MI-A PLĂCUT DE SFÎNTA PARASCHEVA

1. Cum s-au porcit Băsescu şi Tăriceanu ca două ţaţe băşinoase la gard.
2. Cum a-nceput şi s-a terminat şedinţa de guvern fără documentele ce trebuiau discutate.
3. Cum au intrat minizerabilii Flutur, Adomniţei şi prostănacul Geoană la sfintele moaşte înaintea credincioşilor care aşteptau la coadă de ore în şir.
4. Cum s-au redresat bursele, mamă, mamă.
5. Cum am rîs de tare la bancurile trimise de Azul:


Un şofer opreşte şi ia în maşină o blondă autostopistă cu o canistră în mînă.

-Ce-i în canistra aia?
-Benzină.
-Pentru ce-ţi trebuie benzina dacă mergi pe jos?
-Las-că vă ştiu eu pe voi! Cum intrăm în pădure, cum se termină
benzina...



Un cuplu la cinema. (sala plină, întuneric, scenă romantică...). El se apropie de ea şi-i şopteşte:
- Iubito, nu vrei să ne sărutăm?
- Cum??? mai ai chef de sărutat, dupa ce ţi-am făcut pînă acum sex oral?
- Cui, mie???



Soacra, pe patul de moarte catre ginere:
- Să repari pendula aia de pe perete...
- O repar mama soacră, o repar, dumneata concentrează-te acolo ...

Iată de ce, ziua de azi a fost o adevărată sărbătoare!





5 comentarii:

  1. Si ultimul banc pe care eu l-am auzit azi si sper ca nu e vechi.

    O blonda vrea sa faca cinste intr-un bar si striga:
    - O SKOL la toata lumea!

    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: Ha, ha, ha! Îmi imaginez că nu sunteţi blondă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine m-au amuzat cel mai mult "analistii religiosi". Adica trimisii la fata locului. Nu mai stiau cum sa o porecleasca pe Sfinta. Era ba "sfinta cuvioasa', ba "cuvioasa sfinta" samd.
    Asta-mi aduce aminte cum l-au botezat pe precedentul Papa. Unii comentatori de-ai nostri i-au zis chiar "prea-fericitul papa" sau "prea-fericitul sfint parinte" etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Florin P.: Da de "întronizare", ce zici? Dar de soboarele, mătăniile, exorcizările, bătăile de la budana cu aghiazmă, slujbele de o zi întreagă, maşinile de lux ale popilor, n-ai nici o opinie? De fapt, cum se spune corect: ParaschEva sau ParaschIva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Probabil, Parascheva e corect.
    Restul e prostie, ca aproape tot ce se televizeaza. E mare nesimtire sa transmiti, de ex, Slujba de Boboteaza, in direct, ca pe un meci de fotbal. Sau ca pe o mineriada. Un pic de bun simt n-ar strica.
    Cred ca, de fapt, religia se departeaza tot mai mult de credinta.

    RăspundețiȘtergere