joi, octombrie 02, 2008

MARE CONCURS MARE

RĂSPUNS: MARIAN IONESCU ŞI POLIŢIA ROMÂNĂ SE FOLOSESC DE MOTOCILCLETE BMW.
PRIMA DINTRE CELE TREI INVITAŢII A FOST CÎŞTIGATĂ DE MARIA!!!
_________________________________________________________________
WARNING!!! اهتمام ATTENTION!!! Внимание!!! 注意!!! ATENŢIUNE!!! varanus-varanus.blogspot.com/ ŞI fuckyoutovarasi.blogspot.com
vă provoacă să vă dezmorţiţi!
MARELE CONCURS MARE CONTINUĂ!!!
În joc: invitaţii moca la concertul aniversar de pe afiş!
Răspundeţi la întrebarea:
CE OBIECTE COLECŢIONEAZĂ NICU DAMALAN, CHITARISTUL TRUPEI ???
şi mergeţi GRATIS cu cine vă place la evenimentul muzical al toamnei!
Mai sunt 2 (DOUĂ) invitaţii de toate, aşa că, ACTION!!!




8 comentarii:

  1. Si eu astept cu interes si curiozitate raspunsul corect, de la comentatorii barbati. Ii las pe dumnealor sa actioneze, sa nu piarda Directia, caci eu nu raspund provocarii ...tovarasi. :)) Tin cont de atentionarea in opt limbi! Straine. :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: Da, prima invitaţie a fost adjudecată de o fată, Maria, care a ştiut că e vorba de motocicletă!!! Ca să vezi! Între timp, unii se plîng că accesul la blogul varanus este complicat! Aşa o fi???

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, si eu v-am mai spus odata ca e cam complicat cu blogul varanus-varanus. Se descarca greu, iar pagina de comentarii ar trebui sa fie accesibila in alt format, peste articol, de exemplu. Asa e greoi, dar parca barbatii asculta?! :D
    Numai eu nu vad comment-ul Mariei cu raspunsul corect, pentru confirmare?? Unde-i?
    Oricum, felicitari primului castigator!
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  4. sa nu spui ca e vorba de pestii discus, ca aia nu e obiecte, da? :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. am urmarit concursul frate, e o idee excelenta, bravo . Doino nu vrei sa mergem en groupe la spectacol ? castig eu pentru tine soro, nu trebuie sacedezi asa usor.
    raspuns corect la a doua intrebare cred ca este instrumentul sau de suflet atarnat de gat adica chitara sau ghitara sau cum s-o numi.Am intrat si pe reporter si vad ca e si acolo concurs la fel.
    au aia dreptate, fa ceva si shimba sistemul de intrare pe blog la comentarii asa cum sugereaza si Doina si chestia asta cu parole si transcrieri de email si litere si etc face pe multi sa renunte la comentarii.E prea complicat si descurajator . fa ceva , si ascult-o si pe doina cu pagina care trebuie sa fie peste articol. Simplifica frate, si nu e prima oara cand iti sugeram asta.ai sa vezi ce mult se va schimba totul . Ex Rep virt.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. am urmarit concursul frate, e o idee excelenta, bravo . Doino nu vrei sa mergem en groupe la spectacol ? castig eu pentru tine soro, nu trebuie sacedezi asa usor.
    raspuns corect la a doua intrebare cred ca este instrumentul sau de suflet atarnat de gat adica chitara sau ghitara sau cum s-o numi.Am intrat si pe reporter si vad ca e si acolo concurs la fel.
    au aia dreptate, fa ceva si shimba sistemul de intrare pe blog la comentarii asa cum sugereaza si Doina si chestia asta cu parole si transcrieri de email si litere si etc face pe multi sa renunte la comentarii.E prea complicat si descurajator . fa ceva , si ascult-o si pe doina cu pagina care trebuie sa fie peste articol. Simplifica frate, si nu e prima oara cand iti sugeram asta.ai sa vezi ce mult se va schimba totul . Ex Rep virt.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Doina: Chiar vreau ca blogulsa fie unul cît se poate de deschis, cu orice risc! Problema e că, tehnic, nu am habar ce să-i fac. Nu am setat ABSOLUT nici o restricţie la acces!

    RăspundețiȘtergere
  8. Harpon: Nu vreau să cad în păcatul teoriei conspiraţiei mondiale, dar mi se plîng din ce în ce mai mulţi cititori că accesul la blog e greoi şi că cer parole. NU CER NICI UN FEL DE PAROLE! Vezi şi răspunsul pt. Doina. Dacă te pricepi, help me să le dăm peste bot conspiratorilor!

    RăspundețiȘtergere