marți, octombrie 07, 2008

DIFORMISMUL SEXUAL





Se bănuia încă din evul mediu, dar acum, după numeroase disecţii, s-a stabilit: creierul barbatilor este organizat fie pentru a vorbi, fie pentru a asculta. Nu le poate face pe amandoua in acelasi timp. Asta inseamna ca daca un barbat vorbeste, el e surd, nu mai poate înţelege nimic. Dimpotrivă, cînd vorbeste, o femeie poate auzi in acelasi timp. Deci, atunci cand o femeie vrea să spună ceva unui bărbat, trebuie să-l lase să termine ce are de spus, altfel el nu poate auzi nimic.
În schimb, după cum am înţeles, tocmai pentru că are creierul altfel organizat, femeile pot face mai multe lucruri deodată. Unele foarte plăcute. Dar mai rar.

E de bine, sau de rău?
În dreapta, lucrarea "Satin" de Rodica Toth Poiata

4 comentarii:

  1. Serios? Asa zic disectiile? Acum inteleg eu de ce al meu n-aude nimic! :)) E drept ca intelege, "dar mai rar", ca ma plictisesc sa-l astept sa termine si oricum nu conteaza... =)) E bine!!!
    Domne, da' cu lucrarea aceea ce-i? Eu inteleg ca e "deformata", dar totusi, e genunchi sau umar acolo?? =)) Ce zic barbatii? :D
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci asa. Binee... Pai, nu toate capetele au creier (de disecat), deci fiecare cu potentialul lui, corect? Si banuiesc ca e asa inca din evul mediu! Da' parca barbatii inteleg ceva? De aia femeile vorbesc intruna, ca ei sa taca si macar sa auda, domne, chiar daca nu-i duce capul... :)) Cam asta ar fi concluzia mea. Nu stiu daca e foarte placuta... :D
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina: Pe mine mă satisface concluzia.

    RăspundețiȘtergere