vineri, octombrie 24, 2008

Ţiganii liberali, frate! Din Spania!

Tocmai cînd scriam că, în loc să demisioneze demn, după ce Traian i-a tras-o lui Tăriceanu, pentru a mia oară, acceptînd mărirea de salariu pentru ticeri, băgîndu-l în budana cu rahat unde spirala inflaţiei se învîrte nebuneşte, am primit următorul mesaj:
(Da de unde dracu au adresa mea de mail???)

Time: October 25, 2008 at 7pm
Location: Castellon si Madrid
Organized By: Guvernul Romaniei

Event Description:
Prin campania “Hola soy Rumano”, Guvernul Romaniei organizeaza evenimente speciale avand ca public tinta spaniolii si comunitatile de romani din Spania. Se doreste astfel prezentarea pe taram spaniol a adevaratelor valori si traditii romanesti si expunerea spaniolilor la experiente inedite care le vor schimba perceptia asupra culturii romanesti.

Evenimentele vor avea loc in Castellon, sambata 25 octombrie, si in Madrid, sambata 1 noiembrie.

La aceste evenimente se va pune accentul pe traditiile si obiceiurile romanesti cum ar fi pictura pe oua, sculptura in lemn, pictura icoane si olarit. Pentru toate acestea se vor organiza demonstratii, interactivitate cu publicul si o expozitie cu vanzare.

Acestea nu sunt toate surprizele pe care le rezerva Guvernul Romaniei pentru spectatori. Pe scena vor fi presente o trupa de dans traditional si o trupa de dans contemporan care vor realiza un spectacol de lumini si miscare. Alaturi de acestia se va juca spectacolul “Made in Romania” si vor concerta Mircea Baniciu & Pacifica, Marius Mihalache, Crina Matei, Irina Sarbu si invitatul de onoare Ovidiu Lipan Tandarica.

Păi de unde să mai dea bani profesorilor, dacă premierul are de plătit spectacole electorale pentru ţiganii noştri din Spania???

4 comentarii:

  1. Banii se irosesc in tara asta, nu zic se fura...E pentru a nu stiu cata oara cand isi bat joc de oameni, am citit atat in ultimele saptamani incat imi dau seama ca din ce stii mai mult din aia e mai rau...
    Iti doresc un week-end relaxat, ceea ce imi doresc si mie, desi am multe de facut:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Greenfield: Un week-end relaxat? Ha, ha! Cu facturile pe care la am de plată?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu care credeam ca numai noi...
    Ieri am facut o tura sa platesc o lumina si-un Romtelecom pe care-l folosesc mai mult ca fax acum.
    Am scos bani de pe card si cu banii de intretinere mi-am luat pantofi, ca mi-au iesit in cale si sper sa pot umbla cu ei, asa ca...nu mai zic nimic. Cum s-or descurca miliardarii oare?

    RăspundețiȘtergere
  4. greenfield: Bine că nu-s în pielea lor! Unii vor ieşi mai bogaţi din criza asta, iar alţii se vor sinucide...Va fi bine şi pentru unii, şi pentru alţii.
    Cît despre noi, ceilalţi, să dea Domnul să mai avem cu ce ne cumpăra pantofi.
    Apropo, să-i porţi cu bine!

    RăspundețiȘtergere