duminică, octombrie 05, 2008

HAI SĂ NE LĂMURIM

Dragii mei,
am fost plecat două zile într-o zonă unde capitaliştii de la vodafone (cu v mic!) n-au catadicsit să pună un releu!
Acum, am găsit 187 de mesaje!!! Majoritatea cu răspunsuri sau comentarii la Concursul pentru invitaţii la concertul DIRECŢIA 5.
Mulţi reclamă că accesul la varanus este dificil de greu :) şi că cer parole şi alte rahaturi. Asta mă enervează! Am revăzut setările. Declar că nu există restricţii de nici un fel, sau limitări la exprimarea pe varanus-varanus!
Nu am nevoie de parole şi de identificări, deoarece nu am de ce să mă ascund şi nici nu vreau să controlez gîndurile voastre sincere, de orice fel ar fi ele. Îmi permit să le moderez, şi-atît.
E posibil, totuşi, să fie undeva în setări ceva care să ne împiedice comunicarea. Îi rog pe cei care se pricep mai bine ca mine la chestii de blogăreală pe blogger, să-mi spună care-i faza.
Vom avea cu toţii de cîştigat!

Am postat mesajul pentru concurs şi pe http://www.reportervirtual.ro/ şi pe http://www.fuckyoutovarasi.blogspot.com/, cărora le mulţumesc public pentru accept.

Revenind la MARELE CONCURS MARE

RĂSPUNSUL LA A DOUA ÎNTREBARE E : NICU DAMALAN, CHITARISTUL TRUPEI, COLECŢIONEAZĂ CHITARE!
A DOUA INVITAŢIE A FOST CÎŞTIGATĂ DE VALI care a postat primul pe http://www.reportervirtual.ro/.
PRIMA DINTRE CELE TREI INVITAŢII A FOST CÎŞTIGATĂ DE MARIA!!!
_________________________________________________________________
WARNING!!! اهتمام ATTENTION!!! Внимание!!! 注意!!! ATENŢIUNE!!! varanus-varanus.blogspot.com/ ŞI fuckyoutovarasi.blogspot.com
vă provoacă să vă dezmorţiţi!
MARELE CONCURS MARE CONTINUĂ!!!
În joc: invitaţii moca la concertul aniversar de pe afiş!
Răspundeţi la
ÎNTREBAREA 3 :CE OBIECTE COLECŢIONEAZĂ MARIAN IONESCU???
şi mergeţi GRATIS cu cine vă place la evenimentul muzical al toamnei!
Mai este 1 (una) invitaţie, aşa că, ACTION!!!

2 comentarii:

  1. Referitor la acest concurs :
    1. Primul anunt nu ne trimitea decat la blogul cu al carui titlu nu ma impac (motiv pentru care nu-l vizitez) si de aceea nu vedeam raspunsul corect al Mariei la domnul Lovin. O scapare deci, stimate Varanus, caci cu "Reporter virtual" n-am nimic! :D
    2. Imi pare rau de Harponul meu ca n-a raspuns inaintea acelui Vali de pe blogul lui Tiberiu, caci si el a dat raspunsul corect, la vedere, aici. Daca intra asa de rar pe "Varanus-Varanus", asa-i trebuie, uite ca i-o iau altii inainte! Nu-i buuun, ha ha! Nu mai mergem in grup pe directie, pacat! :))

    In ceea ce priveste accesul pe blogul "varanus-varanus", nu stiu ce e cu parolele, ca eu intru "ca-n branza" aici de usor, dar ma enerveaza si pe mine ca trebuie sa deschid doua pagini de blog separate, una cu articolul si alta cu cea destinata comentariilor, sa vad ce comentez, dom'le! Asta SIGUR e o problema evidenta care il poate determina pe cititor sa renunte la comentarii. Dar dumneavoastra procedati cum doriti, bineinteles...
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: Uneori, lucrurile mai scapă de sub control, chiar dacă aplicăm corect managing-ul! În mod normal, dacă faceţi click pe titlul articolului, dacă mai sunt şi alte comenturi, ar trebui să puteţi şi dvs. scrie comentariul.
    A doua soluţie e să faceţi click pe "comentarii" şi, după ce se deschide pagina, faceţi click pe "afişaţi postarea iniţială". Va apărea şi textuol integral al articolului, fără poze...Încercaţi!

    RăspundețiȘtergere