miercuri, octombrie 01, 2008

CAPITALA LA CLUJ !


Nu-mi place aglomeraţia şi mă strîng în mine doar la gîndul că s-ar putea să miros respiraţia cuiva sau să mă atingă cineva, de aceea, nu sunt microbist şi nici la biserică nu mă-nghesui. Iar la Cluj am fost doar de vreo cinci ori toată viaţa mea.
Da-n seara asta m-am uitat la meciul dintre CFR Cluj şi Chelsea. E drept, în ultimele 20 de minute. Băi, ce război!
Patriot cum sunt, fireşte că m-am ambalat pentru ai noştri. M-am trezit urlînd hai Pereira şi mi-am dat seama c-am luat-o razna. Haida de! Ce român e ăsta, Pereira? Dar, cînd m-am uitat mai bine pe teren, unu Trombeta e antrenor la o echipă românească despre care nici nu ştiu dacă are vreun jucător român! Dar ce public!
Ei, şi-atunci am început să mă rog să cîştige Clujul. Să se mute naibii capitala la Cluj.
E mai aproape de Europa. E mai scurt decît Bucureşti. E la autostradă. E în Ardeal. N-are Becali. E Cluj. Poate cîştiga. Nu umblă cu şmecherii.
Chiar aşa, nu v-ar plăcea să fie capitala la Cluj?

2 comentarii:

  1. astia macar au un rezultat , si inca unul bun , nu ca fraierii de dinamovisti si rapidisti, ca ceilalti macar s-au chinuit frumos. pacat de vaslui care a jucat excelent dar sunt din vaslui saracii....

    RăspundețiȘtergere
  2. Harpon: Şi m-am bucurat mai mult decît m-aş fi bucurat pentru Steaua...

    RăspundețiȘtergere