luni, octombrie 27, 2008

Bancul lunii octombrie


Nu cred să fi auzit careva în ultimul timp un banc mai tare ca ăsta de mai jos, citit pe blogul lui Dono.
Numai că, ATENŢIE!
Cei care se prind în mai puţin de trei secunde, nu-s normali!

Iisus încercând să o scape pe Maria Magdalena de furia populaţiei, spune:
-Acela care e fără de păcat să arunce primul piatra.
POC! o piatră direct în capul ăleia.
Iisus se întoarce către public şi, exasperat, strigă:
-Măi, mamă, mă disperi!!!

Iar pentru luna septembrie, deoarece am uitat de bancul lunii:

Un puşti, la geamul unui chioşc:
- Sărut mîna. Doamnă, aveţi Fanta roz?
Vînzătoarea se apleacă prin gemuleţ şi-i şopteşe:
- Băieţaş, noi, toate avem fanta roz!

Şi, de neuitat, bancul din august, de-a dreptul superb:

Tipul, dornic de mici perversiuni, în timpul unei partide de amor cu o blondă:
- Domnişoară, pot să ţi-o trag şi-ntre ţîţe?
Blonda, după cîteva secunde de reflecţie:
- Între ţîţe, şi ce???

Pudibonzii le vor considera triviale. Eu sunt de părere că sunt doar dovezi (irefutabile, pardon) că inteligenţa şi simţul umorului mai au mult pînă să-şi dea duhul pe plaiurile româneşti.
Pe această gură de rai.

8 comentarii:

  1. val, ce ma fac??? m-am prins aproape instantaneu! e grav?

    nene, bune bancuri, mai ales ca mi-am imaginat ca mi le spui matale. sa-ti mearga din plin!
    goe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. poe: Destul de grav, dar trece, dacă te-avansează la slujbă, sau dacă te-apuci de politică.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poe: La avansare şi politică te referi, nu? Da de-o blondă, ce zici?
    La bere mă refer, fireşte!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bancuri cu blonde? Circula pe net un fapt real bucurestean, (sau banc?) foarte haios relatat. Pentru cine nu-l stie inca :

    "Am avut o revelatie astazi. Sunt un potential ucigas!
    In intersectia D-na Ghica, o masina cu numar de Timisoara a oprit la guloarea galbena a semaforului. In spatele ei, intr-un Audi negru, o blonda gen "Pisoias, vreau
    si eu o masinuta. Imi cumpari si mie gigugiguguigiugu o masinutica?" a inceput sa claxoneze indignata, injurand atat de tare incat se auzea de afara.
    Si claxona, si claxona, si claxona.
    Facea un halimai si genera o stare generala de stres. Si claxona, si
    injura. Masina, lucru nemtesc, isi facea datoria: claxon cu plaman puternic.
    Si, pentru cateva clipe, am avut flash-uri in care m-am vazut ducandu-ma langa masina, spargandu-i geamul, inhatand halaciuga galbena de par si proptind-o violent de bordura. De 14 ori la rand. Din fericire pentru situatia
    mea sociala actuala si viitoare, cu cateva secunde inainte de a transforma premonitiile in realitate, un tigan i-a dat un pumn in capota si i-a spus pe un
    ton ce a linistit curva high class instantly:
    "- Hooo, faaa! Poate vrei sa te f.t!".
    Magie! Sunt absolut sigur ca o incercare de a initia o discutie pe tema unui articol din Idei in Dialog (sau de a provoca o reactie la ultima carte a lui Dan. C. Mihailescu) nu ar fi avut efectul minunat pe care perspectiva unui
    tigan gol a avut-o asupra ei.
    A tacut si ea si claxonul nemtesc, a pus mainile crispate pe volan (doar ea, claxonul nemtesc ramanand la locul lui, sub capota) si a intepenit privind fix inainte.

    A fost unul dintre acele "the magic moments" din Bucuresti.
    Lumea a inceput sa se hlizeasca, masina de Timisoara a plecat neintelegand nimic nici ea, nici soferul ei, blonda in Audi a plecat cu a doua de pe loc si dusa a fost.

    Tot ce a ramas a fost replica nevestei tiganului:
    "- Hai vrea tu, ma!!!"

    Doina

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Nu stiu cum ti-a iesit, dar sunt exact 3 din cele 5 bancuri preferate si de care imi aduc aminte from time to time :))) Intre tzatze si ce? :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Doina: Dar dacă nu era ţigan, n-ar fi vrut?

    RăspundețiȘtergere
  7. Lialia: Ia zi-le p-alelalte două, poate nu le ştiu!

    RăspundețiȘtergere