miercuri, octombrie 01, 2008

IACA NU VREAU






State Department News
"Green Card Registration, will be available only online at the State Department dedicated website - No more regular mailing of applications." Published August 18th 2003

Mă tot invită ăştia să mă car în America, să mă fac bogat şi fericit acolo, cu cartea lor verde. Că nu contează cine sunt, ce, cum, cînd, unde, am făcut, da să aplic acolo, şi-o să văd ce nici nu-mi trece prin cap.
Nu zic că n-o fi aşa. Da nu vreau.
Motive: Că n-au perje. Că tre să bei din pungă. Că la ei, hulubă se zice altfel. Că mă leagă dacă spun ţigan. Că nu mai poţi fuma nici pe stradă. Că, dacă aud staf, poa să fie băţ, magazin, revistă, organ sexual, şef, şi
To fill with a seasoning composition of bread, meat, condiments, etc.; as, to stuff a turkey , dar şi To put fraudulent votes into (a ballot box).
Şi mai are încă o mie de înţelesuri stuff ăsta.
Nu, brothers, never la voi! Sunteţi prea subtili pentru mine.





4 comentarii:

  1. M-au amuzat argumentele dumneavoastra "stufoase". (Daca nici asta n-ati intentionat, atunci sunteti prea subtil pentru mine...) :)) Sunteti deasemenea un roman patriot, in pofida criticilor de mai jos, rezonabile dealtfel.
    Altii poate ca ar vrea totusi in America sau aiurea, dar au pierdut trenul tineretii temerare, de exemplu, si au ramas cu/la cartile lor, optand pentru verdele naturii romanesti, in toate intelesurile cuvantului. :)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: Nu văd nici o critică mai jos!!! Cît despre cei care au als sa plece, sa fie sanatosi. Puteam si eu, daca nu mi-ar fi crescut un nod sufocant în gît după trei luni de Elveţie. Am crezut că-i cancer de la fumat, dar de la Curtici la Arad s-a resorbit. Se inflamase dorul de gropile, de mizeria, de sărăcia, de răutaţile MELE!

    RăspundețiȘtergere
  3. treaba cu america e de mare vartej, stam aici frate ca e de bine cu pensii si salarii majorate, nu vezi ce nenorociri au aia cu bancile ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Harpon: Stai să vezi drăcie, nici nemţii nu se lasă mai prejos.

    RăspundețiȘtergere