duminică, noiembrie 23, 2008

Unul tare de rîs toată duminica

Niste moldoveni la jocurile olimpice. Proba de caiac-canoe. Astia asezati langa mal. Trece echipajul de pe locul 1 ,moment in care moldovenii incep sa strige :

Muie ba!! Chizda matii! Sugiţi pulili!etc.

Nici un raspuns.

Trece echipajul de pe locul 2. Moldovenii iar:

Sa va futim ma!! Muii!!

Etc..nici un raspuns. Trece echipajul de pe locul

3.Moldovenii striga: Muii ma! Chizda matii!!

Echipajul de pe locul 3 riposteaza:

Ba a matii ba!!

La care moldovenii exclama extaziati:

Ăştia-s ai noştrii! Ăstia sunt!!! HAI ROMANIA!!!

16 comentarii:

  1. EXCELEEENT!!! "Să moară mama!" =))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai că mă întorc cu linkuri la această postare, conform afişajului, ay ay, of of, măi măi, căci e "tare" si bancul şi barcarola! =))

    http://www.youtube.com/watch?v=9vJdB8gLjRo&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Ev-0V1sjhYU

    Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina: Mulţumesc! Cum taică-miu se născu la Ţuglui lîngă Craiova, iar maică-mea la Comăneşti, Bacău, cin se ia cu mine bine, îi dau haina de pe mine, cin se ia cu mine rău, îl ie mama dracului, mai ales cî ce-o fost verdi, s-o uscat, ce-am iubit s-o scuturat...

    RăspundețiȘtergere
  4. si subsemnatul e nitel praz bobinat, dar si cu ceva amestec de sarailii, blinelii (stii ce-s alea, val, da' fara sa cauti pe net :)), ouzo si garizi! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aha, păi de aia avem incisivi aşa de puternici, unii... :)) Cine zise că nimic nu e întâmplător, deşi nimic nu are sens, zise bine şi avu minte-n ţeastă! :))
    De la "melc" încoace, eu nu mai fusei atât de atentă la copyright, şi nici de la comment-urile "bietei Sarah" n-am mai râs atât de copios! Mulţumesc!

    Varanus, îmi place comunicarea pe blogul dumneavoastră, cu toată avalanşa lui neaşteptată de "regionalisme" (hm!) şi cu prazul bobinat din dotare, mai nou. Salutări şi lui Poe, mă bucur de cunoştinţă, "frate"... A propos, Harponul de bază din ce zonă o fi provenind?! =))
    Mulţumesc şi că nu v-aţi supărat! O sa facem "bortă"-n blog together... (Învăţ repede any language.) :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  6. cel bune si tie, "vorbareata" doina. observ ca esti cel mai infocat comentator de pe blogul dragului de val, dar si ca-l "simti" al naibii de bine pe 'mnealui in zicerile sale. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. BANC OFF TOPIC AD HOC
    Poe, Doina zise :
    "Incendiez" bine pe-aicea, da!
    Şi stau foarte bine cu absolut toate simţurile, vorbele şi limbile ascuţite de circulaţie, cu şi fără diacritice sau ghilimele, da! :))
    Poate că scriu şi eu prin Asia pe undeva, ca şi pe-aicea, da! :D
    Şi dacă e să ne tutuim, ţi-am citit şi commentul invizibil şi foarte bun de pe blogul ăsta. "Ţine-o tot aşa" poetic, "diferenţă de educaţie", da! :)
    Habar n-am cine-i "dragonul de Val", dar m-a luat valul, da! :))
    Hai să trec şi pe la tine să văd dacă "simt" ceva, pe bune...
    Ce zice "Val"? =))

    With friendship,
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  8. servus,

    doina,
    asa ajungi la vorba care spune ca ti-s mai dragi oamenii pe care nu-i cunosti decat unii pe care ii stii prea bine!
    sa aveti o saptamana buna din cauza mea! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hopaaa!!! "Atac la persoana"! :)) Gata, m-am edificat fara dubii, fara filtru, in paralel si-n sens contrar, etc! :)) Toti imi sunteti dragi si pe toti va "bat"! :))Harpooaaanee!!! Unde esti? Help!

    Doina
    PS. Nu mai stiu daca am de-a face cu moldoveni sau olteni... si nici despre ce era "vorba". :))
    Numai bine tuturor!
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu tocmai faceam un rezumat al blogurilor citite in week-end si verficam link-urile puse din memorie:))
    Uite peste ce-am dat:))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Doina and Poe: Constat cu jale precum sună buciumu-n vale că vă descurcaţi foarte bine şi fără moderator.
    Asta visez: să se scrie blogul singur. Că mi-i tare lene!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Varanus : Păi, când nu sunteţi acasă, ne mai messengerim şi noi pe aici, with friendship, "aşezaţi lângă val". Dacă lăsaţi uşa deschisă, io ce să vă fack?! :)))))Hai că bancul meu e mult mai bun ca al dumneavoastră, recunoaşteţi! Ăştia suntem. Haioşi! :)))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  13. Doina: Fireşte, fireşte, e muuuuuuuuuult mai bun bancul dvs.:))

    RăspundețiȘtergere
  14. val, te roade pizma, bag seama! si, sa stii, io-s nepartinitor, da' tin cu doina! ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Uite un post de mare succes, cu participarea experţilor în materie. Io zic să concuraţi cu el la concursul acela şi-o să-i bateţi pe toţi peste gură. :))
    Eu mă tăvălesc de râs la bancurile dvs! =)) Mai arde şi Poe câte una... :))
    Doina

    RăspundețiȘtergere