duminică, noiembrie 30, 2008

Stai, frate, unde pleci?

S-au dat exitpoll-urile. Vreo trei milioane de români vor s-o şteargă din ţară. M-am uitat şi eu prin dulapuri unde-i geanta mea aia mare de voiaj, mi-am făcut socoteala la euro şi la dolărei, şi. Deodată, am auzit o voce:

Ei, stai niţel! Nu intra în panică! Unde te duci?

Din negocierile care urmează pot rezulta următoarele variante de guvern:

PSD + PNL
PDL + PNL
PDL + PSD.

Cea logică e PDL + PNL.
Dar, din surse autorizate, am aflat că joi au fost convorbiri între Băse şi Hrebe. Şi au aranjat de-o guvernare dreapta-stînga, contra naturii.
Adică PDL + PSD.(!!!)


Şi tu vrei să pleci? De-acum începe distracţia! Oriunde te-ai duce în lumea asta, ai să mori de plictiseală. Poate-o să ai baftă de vreun atentat, de vreo prăbuşire de avion, de-un ţunami, ceva. Caca maca, ce să zic. Dar de rîs, ca-n România, n-ai să mai ai tu parte!

Mai stau, două-trei zile, n-oi muri.
Oricum, n-o să ne plictisim!

13 comentarii:

  1. Domnule Manescu, multumesc. Eu totusi ma duc, dar vi-o dau pe nevasta-mea la aparat. Ea e cu distractia nationala. Sunteti prea tare pentru mine, dar ea face fatza tuturor intemperiilor, de orice natura, garantat. E sarpe de dudau, ar fi buna in politica, asa ca aveti incredere, caci si eu am. Noapte buna.
    Orpheus

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam riscant, Orpheus! Şi eu sunt pe jumate oltean!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, chair asa.... unde te duci?

    RăspundețiȘtergere
  4. E da? Eu nu cred, Bacaul este capitala europei, eu asa am inteles.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, e capitala Europei din judeţul Bacău, ai dreptate. Că nu judeţul Bacău e în Europa. E invers.Europa e în judeţul Bacău. Ai încurcat judeţul cu continentul. Continentul e Bacău, iar Europa e un mic judeţ.

    RăspundețiȘtergere
  6. Inseamna ca sunt nascut in Bacau pina la urma, in judetul Europa :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Varanus : da' aveti o logica de fier, dom'le! L-ati ametit de cap pe-al meu, ca nu s-a prins si nu stie nici pe ce planeta se afla! :)) Ca sa fie blar, cu b de la Bacau sau Bairam ca-n Romania post decembrista!! =))
    Nu-i nica... noi sa fim sanatosi.
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  8. frate , treaba e ca nu va fi nici un guvern zebrat cum sugerezi matale, se va repeta povestea din ultimii 4 ani adica pleaca ai nostrii, vin ai nostrii.
    votati si castigati ce ati pierdut in urma cu 2 ani.

    RăspundețiȘtergere
  9. Doina: Lăsaţi, doamnă, nu face nimic. Cu baiamu nostru-n frunte, vom avea succesuri multe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Harpon: Nica n-am avut, nica am. Ori cu ei, ori fără ei. Dar aşa, de sanchi, m-am băgat şi eu în seamă.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hurrah, that's what I was exploring for, what a data! present here at this blog, thanks admin of this website.
    my webpage :: http://www.Warriorforum.Com/

    RăspundețiȘtergere