duminică, noiembrie 30, 2008

SĂ NU BLESTEMAŢI

Să mergi la vot, e o chestiune de opţiune. Te implici, au ba.
Am explicat într-o postare anterioară de ce m-am deranjat să-mi exercit dreptul constituţional şi mi-am exprimat opţiunea.
S-ar rezuma într-un cuvînt: speranţa.
Dar eu sunt un visător incurabil. Asta nu înseamnă că nu sunt plin de admiraţie pentru cei care ştiu să judece concret, pe puncte, realitatea. Care ştiu să discearnă la rece ce au, ce li s-a dat, ce li s-a luat, ce vor cîştiga, ce vor pierde.
"Quot capita tot sensus"!
La noi, se traduce prin: cîte bordeie, atîtea obiceiuri.

Poate că n-ar fi trebuit să votez. Dar, la urma urmei, cineva trebuie să conducă ţara asta. Poate că niciunul dintre cei de pe liste nu-mi meritau încrederea. Am mizat pe tinereţe şi pe curăţenie. Am pus ştampila pe cei despre care n-am auzit nimic de rău.
Votînd, mi-am cîştigat, implicit, dreptul de a-i înjura. Ce-i care n-au votat sau au dat voturi albe (mulţi dintre ei doar pentru că se consideră prea deştepţi!), 4 ani n-au voie să blesteme.
Să nu le-aud pliscul!

4 comentarii:

  1. Eu am votat pana astazi constant, cu buna credinta si in cunostinta de cauza. De fiecare data sperantele mi-au fost inselate, indiferent de orientare. A fost o prostie. Vise. Politicienii romani (si in general) nu servesc cauza si interesele natiunii, ci doresc doar sa se capatuiasca timp de patru ani macar. Poporul nostru este damnat oricum la haos, coruptie, incompetenta, prostie sinucigasa, etc, iar boala aceasta e cronica si nu se va vindeca cu usurinta. Toti suntem indreptatiti sa blestemam si sa vociferam, (prosti sau destepti) pentru ca nu prea avem ce alege si cu ce sa ne laudam. Politica e mafiotarda in Romania. Sunt prea pesimist?
    Orpheus

    RăspundețiȘtergere
  2. Rezultatele spun mult: toţi liderii jîmbeau la televizor ca Nosferatus. Ştiu ei ceva. Deja s-au făcut planurile de jaf.
    Un singur cîştig am avut: PNG şi PRM dispar din parlament.
    O nouă treaptă de maturitate depăşită de poporul român.
    Speranţa moare ultima, domnule Orpheus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa dea Dumnezeu sa fie si pentru noi bine candva, dar tare mi-e teama ca eu nu voi apuca ziua aceea. Mi-a facut placere dialogul cu d-stra. Va doresc sanatate, domnule Manescu, si vorba d-stra, sa nu ne pierdem speranta.
    Orpheus

    RăspundețiȘtergere
  4. prieten drag , spui ca ai pus stampila pe cei despre care nu ai auzit nimic de rau , dar ai auzit ceva de bine de ei ? adica ai ales si tu ceva sa nu zici ca n-ai ales nimic. oricum rezultatul e zero fratioare.

    RăspundețiȘtergere