joi, noiembrie 13, 2008

NEW YORK, CU MULTĂ DRAGOSTE

Buşulică mai vrea ceva. Ţine un discurs la fusta Statuii Libertăţii. Şi spune tot felul de chestii. Asta-i treaba lui. Să ţină discursuri. Zice că la cina de la Casa Albă nu se va putea rezolva criza financiară actuală. Mă întreb ce dracu mai vrea. Că vrutul e liber. America are buba, nu mai e stabilă, zice Bush. Să fie ea sănătoasă.
Eu n-am buba. Sau am.
De vreo treij de ani am aceeaşi greutate: 80 de kile la 1.81 m. Nu vă spun vîrsta, ca să nu vă prăbuşiţi în fandaxie. Oricum, cine ştie, cunoaşte.
Mănînc ce-mi place, fac ce-mi convine, practic doar sportul primordial, fumez 40 de ţigări pe zi, beau ponderat alcool, dar dacă am chef, trag un şpriţ şi cînd sunt răcit (o dată pe an).
N-am fost la spital decît cînd mi-au scos împuţiţii de doctori apendicul (aveam 11 ani atunci), iar pe doctorul de familie nu l-am mai văzut de-un an, cînd am avut un abces la o măsea şi mi-a prescris ceva antibiotice.

Mă rad pe cap. Ăsta să fie secretul siluetei mele? Eu cred că da.
Comunic direct cu Universul!(:)) şi asta îmi ţine constant niveşlul lipidelor.
Cu toate astea, nu mă simt împlinit. Sunt în depresie. În criză, adică. Dilema caprei (dacă sunt animal, sau poziţie) mă frămîntă şi pe mine. Mă întreb la fiecare 60 de minute: Să mă duc, sau să nu mă duc la vot pe 30 noiembrie? Mă-ngraş dacă votez, sau slăbesc?

Oare, dacă îmi calc pe principii şi merg la sală, fac aerobic, trag de fiare, chestii de-astea la modă, îmi trece criza?
Dacă da, Americo, la sală cu tine!

17 comentarii:

  1. Dilema caprei are legatura cu sportul primordial? E trecut si la Jocurile Olimpice?

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim: La Olimpiadă, încă nu. După cum evoluează lumea, şi fututul va deveni cît de repede probă olimpică.
    Româncele vor primi milioane de medalii de aur.
    Şi românii. Dar mai puţine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata voluptate in limbaj! Coplesitor de spumos si in spume!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim:
    Nu-mi fac cruce în faţa bisericilor. Iar la ironii, răspund cît mă ţin sinapsele. Dacă rezişti, bine. Dacă nu, sunt vreo 20 000 de bloguri cu care poţi bavarda. :)
    Ăsta sunt! Take me or leave me!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Când ţi-am zis să scrii cu pu şi fu şi pi ca să ai trafic nu m-ai crezut :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Lialia: Că mare dreptate ai avut! Doamne şi eu am luat-o drept glumă. De juma de oră mă chinuiesc să scot una din cele trei lame de la Gilette, să-mi crestez venele. De ciudă. Pe lung.
    Sau să le mai las să crească?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic să le laşi să crească. După care te duci la o manichiura din aia de fiţe şi îţi pictează norişori roz pe ele :))

    RăspundețiȘtergere
  8. stimabili confrati cu par sau fara, nu mai dati in busulica cum il numiti ca avem si noi busulicii nostri parosi sau neparosi care nu fac inca aerobic desi ar cam trebui . Lialia cred ca si tu ai chelie dar nu te-ai cautat, iti sta bine si fara chelie soro ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Harpon: Că mare dreptate mai ai! Ca întotdeauna, ne luminezi minţile cu strălucirea observaţiilor tale!

    RăspundețiȘtergere
  10. corect, ca bine mai zici nea varanuse, chiar imi place sa aud asemenea comentarii imparabile

    RăspundețiȘtergere
  11. @harpon: m-ai prins! După atâta vreme de umblat undercover pe bloguri drept o roşcată vopsită blond, recunosc, sunt de fapt cheală! Moştenesc chelia de la mama :)))
    @ varanusŞ the new look coming soon :p

    RăspundețiȘtergere
  12. Lialia: Atenţie cu Harpon că te prinde oricînd! Chiar şi cheală. Că de-aia-i harpon!
    Waiting from your new look!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am citit si comentariile cam offtopice, as zice eu...pana la urma cum e cu votatul?
    Votam sau mimam numai?
    Lasam toate panaramele sa ne reprezinte tara?

    PS: in ultimul timp s-a "colorat" peisajul pe-aici. Dar unde e linistea si tihna de alta data?

    RăspundețiȘtergere
  14. Greenfield: Cineva tre să fie în fruntea bucatelor, iar obraznicul haleşte praznicul. Dacă nu ei, cine? Cel cuminte o ia în dinte. (Conform zicalei: Cin se duce azi la vot, mîine o va lua în bot!)
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Greenfield: Dacă te referi la "CIN SE DUCE AZI LA VOT, MÎINE O S-O IA ÎN BOT" , îţi declar că e un slogan vechi, pe care l-am scornit în campania din 1996. Şi chiar aşa a fost. Dar e încă foarte valabil.

    RăspundețiȘtergere