sâmbătă, noiembrie 08, 2008

AZI FAC GREVĂ

Ei bine, azi n-am chef să postez nimic. Am trecut un examen pe care nu-l credeam atît de dificil şi n-am putere să povestesc acum de ce sunt, după multă vreme, oarecum mulţumit de mine. Vă spun doar atît: am fost, cîteva ore, oaspetele Maestrului Radu Beligan, la el acasă, pe strada Spătarului din Bucureşti, într-o clădire expertizată cu gradul 1 de risc seismic.
Sunt copleşit de discuţia cu Maestrul. Amîn (perversiune subtilă) să văd pozele şi să ascult înregistrarea conversaţiei.
Detalii despre întîlnirea cu excepţia umană Beligan, în exclusivitate pe varanus: VA URMA.

10 comentarii:

  1. Bine. Deci te dai intelectual si trec peste ce man jurat aia la Sarah ii bag in masa si gata ca stiu si io de gluma.Da ieducama fratele meu ca deaia sunt aicea sa ma ieduc ca bani am de sponsorizari si de dat la saraci. Eu pun la bataie 100000 de euro pentru blogu tau daca tu ma faci pe mine sa stiu niste lucruri pe catre nu le stiu.
    Vad ca te dai rotund cu beligan si am vazut ca si cu altii dar io mar bucura sa ma cunosc cu iei.
    Te bagi si sa facem un program cultural ca le place sa se rida oamenii.
    ca cultura e o cheste care nu prea o am.
    Deci hai so facem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am venit sa te felicit pentru interviu, ma bucur ca ai reusit.
    Vad ca ai primit propuneri serioase aici, foarte interesant:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim: Dacă vrei, pot să-ţi dau ceva lecţii de lima română, 100 de euro ora. Ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Greenfield: Un an, atît e decînd am avut prima discuţie cu Maestrul. Nu acordă interviuri pentru presa scrisă de mai bine de cinci ani.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma emotioneaza profund acest OM. Am avut onoarea (desi nu prea stiam asta la varsta aia) sa fiu ghidata spre "cabina aia din spate, buburuza" de catre domnul Beligan, acum vreo 20 de ani, cand mica balerina fiind, aveam spectacol la Teatrul National. Si desi noi (vreo 100 de copile zurlii) faceam o galagie infernala, niciodata nu a ridicat glasul la noi. Cat despre el ca Artist, ma inclin umil si cu o enorma admiratie. Abia astept interviul si detaliile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lialia : Am avut şi eu ceva emoţii, fireşti în faţa unui monument de inteligenţă şi cultură. S-au spulberat destul de repede. Maestrul degajă o căldură umană incredibilă.
    Să se mai aşeze impresiile, după aceea vă dau amănunte, bine?

    RăspundețiȘtergere
  7. treaba asta cu degajarea caldurii umane incredibile a maestrului e fortata, mai usor cu vrajeala soro...
    cat priveste anonimul imbecil care se da incult, cred cu tarie in idiotenia sa impecabila si consider varanuse ca 100 de Euro e prea putin pentru un ratat patentat fara speranta .
    te felicit frate varanus ca ai reusit sa aduci in blogul tau mari nume de artisti romani, respect si mergi mai departe...
    Beligan e mare prin longevitatea sa artistica , prin unele roluri memorabile , prin frumoasa alaturare a sa de monstrii sacri disparuti , dar nu e si nu a fost actorul reprezentativ al tetrului Romanesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Harpon: M-ai lăsat cu buşbeul căscat! Păi da sunt mulţi actori reprezentativi pentru teatrul românesc, dar, dacă Beligan nu e, atunci cine???

    RăspundețiȘtergere
  9. mai sunt unii ca Stefan Iordache care chiar daca nu mai e ..., Toma Caragiu , chiar daca...Mitica Popescu..., Maia..., Repan..., Marin Moraru..., Gheorghe Dinica..., Leopoldina..., Dem Radulescu, chiar daca..., Horatiu Malaele..., uneori Caramitru...si Gazdaru.

    RăspundețiȘtergere
  10. Harpon: De acord. Dar nici Beliganu nu-i de ici colea, recunoaşte! S-a născut lîngă Bacău, frate!

    RăspundețiȘtergere