duminică, noiembrie 02, 2008

UNA TARE DE TOT : =rand(200,90)

Ca să mă scuz oarecum că mi-am neglijat varanusul atîtea zile, postez una tare de tot, inexplicabilă pentru un neofit ca mine într-ale înaltei tehnologii.

Deschide un document nou în Word şi scrie următoarele:


=rand(200,90)


Apoi apasa enter.


Microsoft e gata să "plătească milioane" pentru cel care poate oferi explicaţia.

Încearcă!


(Încă o ciudăţenie: prima mea maşină, un OLTCIT, avea acelaşi număr cu numărul de pagini rezultat! 325!) Semnalez că de la 100,90 pînă la 200,90, rezultatul este acelaşi. Doar numărul de pagini afişate este altul!


6 comentarii:

  1. e destul de tare chestia asta cu "The quick brown fox jumps over the lazy dog." poate acceleratorul de particole a reusit totusi ceva . O fi un mesaj codat sau e doar un avertisment idiot .

    RăspundețiȘtergere
  2. Harpon: Cică varianta englezească a propoziţiei năstruşnice ar conţine TOATE literele alfabetului! N-am răbdare să verific.

    RăspundețiȘtergere
  3. e tare , si de neinteles.poate ne explica cineva, poate un hakkker ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Este o functie numita RANDOM. Prima cifra din paranteza da numarul de paragrafe si al doilea numar da de cate ori se inseriaza fraza intr-un paragraf. Incercati cu (5,3) si o sa vedeti fraza scrisa de 15 ori, in 5 paragrafe. Probabil fraza e predefinita.

    Eu o dau anonima...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu o las aşa. Orice-ar fi, chiar şi explicaţiile depăşesc cunoştinţele mele de informatică. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Incearca si =rand(000,90)
    vei avea un alt fel de surpriza

    RăspundețiȘtergere