joi, noiembrie 13, 2008

SLOGANE PULITICE

Băi, ce-mi place de voi! Băi, ce vă mai iubesc!
Băi, că cîtă speranţă daţi voi poporului ăstuia, atît de asuprit de cînd taţii lui l-au făcut, de milenii, de la înfiinţare! Băi, cum o să-i alinaţi voi suferinţele, nevoile şi sărăcia cum o să dispară de-aici, de pe această gură de rai, cu oameni buni şi primitori. Băi, că cum v-aţi esenţializat voi din milioanele de cugete şi simţiri româneşti şi v-aţi pus pe luptat pentru fericirea naţiei! Băi, candidaţilor, băi aspiranţilor la bănuţul public, băi, reveniţi-vă! Vine criza, băi, fraierilor, a venit criza, se închid fabricile! Românii rămîn fără serviciu iar ăia de prin Europa se-ntorc acasă! Magazinele-s pline de produse, dar nu-i ţipenie de cumpărător. Voi unde trăiţi, băi candidaţilor? Nu vedeţi că, deşi economia duduie, nu sunt bani de nişte salarii prăpădite? Băi catindaţilor, cu lansările voastre a l'americaine îl ameţiţi pe românaşul bucuros de-un mic, de-o bere, de-un pachet cu făină, da el tot la Dumnezeu se roagă, că-i sătul de promisiuni!
Băi, da ce slogane tari aveţi! Ia să vedem:

"Ei cu Ei. Noi cu voi" - PDL - alăturaţi orice verb celor două propoziţii eliptice de predicat, şi deja riscaţi să leşinaţi de rîs.
"Mai bine pentru mai mulţi" - PSD - ni s-a acrit deja de ce bine am mai trăit în ultimii patru ani. Nu era cazul să ni se amintească celebrul "Să trăiţi bine!"
"Tu, înainte de toate" - tot PSD - adică iar să fiu primul futut înainte de curvele politice.
"Tu faci oferta" - tot PSD - Bine, bă, deci să-ţi spun io ce-o mai fi de furat, să-ţi ofer ce mai am, ca să ştii ce legi să dai.
"PNL pentru o viaţă mai bună!, Promovăm o Românie mândră şi prosperă!" - (Calchiat după sloganul Carrefour). Mai bine şi mai adevărat era: "Cu săgeata v-am tras ţeapa!"
"CU ROMÂNIA MARE ÎNTR-O EUROPĂ UNITĂ" - se va citi: "cur onania mare..."
"Votează PIN, votează "Ursul carpatin" - votaţi de două ori cu ursul care scormoneşte prin gunoaie.
"Votează Stolojan. Il meriţi pe cel mai bun, PDL - care ştie să piardă, să plîngă, să mintă.
"Afirmă-te române!" - PC - păi nu ne-am afirmat destul? Cu ţiganii prin Europa, cu falimentele şi politica de căcat din ograda noastră, ne-am tot afirmat, slavă Domnului. Şi nu ne lăsăm.
"Impreună pentru Europa" (în limba română) şi " Noua descălecare" (în limba maghiară) - UDMR. - Hai că ne-am prins. Orice prost pricepe planurile de invazie ale ungurilor asupra Europei. ;))
"Afaceri inseamna banii altora" - PNT-CD - Iaca, partidul strămoşesc îşi mai arde una-n capul pe care nu-l are, iar Coposu mai moare odată de rîs, oriunde s-ar afla.

Băi, ăştia care ne cerşitţi votul, sunteţi varză cu caracatiţă şi păduchi!

Ei, acu m-am pus bine cu toate partidele.
Ca să se vadă că-s imparţial ca tot românul.

19 comentarii:

  1. Parerea mea e ca o sa fii si futut si cu banii luati. Dar primul :D Recunosc, sloganul tzaranist m-a bagat putin in ceatza. Dar cred ca e din cauza ca tocmai mi-am decolorat parul si neuronul e ametzit de perhidrol. Dar ai uitat o faza geniala! E plin Bucurestiul de ciordeala PSD-ista adaptata: "ei cu ei" (si sigla PDL) "noi cu voi" cu sigla PSD. Trebuie sa recunosc ca, desi ilegala si imorala, ciordeala asta e f tare si de mare impact. Cred ca s-a plictisit Felix Tataru de lancezeala din PDL si le-a suflat psd-ishtilor pontul :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lialia: De ce dracu nu scrii cu diacritice? Ăi fi vreo disperată emo?
    Bun.
    1. Perhidrolul nu face bine nici la plămîni.
    2. Mai dă-i în pizda măsii! N-auzi cît cîştigă şmecherii care intermediază energia? Te fute grija de slogane?
    Ai să mori roşcată!
    Iar eu, cum doresc: de rîs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum inteleg logica sms-urilor goale! Va umpleti aici, pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. @varanus: Na, că pot şi cu diacritice! Cu riscul de a părea snoabă când spun asta, scriu mult în engleză şi m-am obişnuit fără diacritice. Ştiu cât fură aştia cu energia de pe vremea când era berceanu ministru. Şi sunt uşor invidoasă :)))
    @anonim: aha!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim: Despre smsurile goale, n-am nici o amintire! Cît despre blog, încerc să-mi protezez sufletul după accidentul cumplit pe care l-am avut. Proteza este a dracului de scumpă. Mi-e imposibil s-o plătesc, mai ales că, de regulă, eu sunt condamnat să platesc dublu viaţa, aşa cum e.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pas de souvenirs, pas de remords! C'est ca!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim: Cum faci? Turbez că am învăţat pe unii să trăiască şi-acum nu mai e nimeni prin preajmă. On est tous des francophones!

    RăspundețiȘtergere
  8. Varanus, sper că te referi la lungimea părului meu şi nu a parului altcuiva :))))) (ahhhh, mari şmechere diacriticile astea) Aş putea vorbi o viaţă despre scurtimea părului meu proaspăt vopsit (blond, deşi sunt o roşcată autentică) şi şi mai proaspăt tuns scurt scurt scurt :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu blamati Mecenatul! Nu pot decat sa multumesc! Oricum, e multa lume prin preajma. Cantitatea conteaza, nu calitatea! Ca-n piata publica!E doar o simpla observatie! Sau invidie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Lialia: Nu ştiam că eşti blondă vopsită şi tunsă scurt. Dar desigur, la lungimea părului tău mă refeream.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim:1.Despre ce mecenat vorbeşti? N-am primit nimic ca să fac ceva. Iar despre aglomeraţie, te asigur că e o lume de calitate care comentează aici. De CALITATE. Şi cantitatea nu contează. Concurez doar cu mine însumi. N-am normă de commenturi.

    2. Şi eu am invidii. Aş zice că mă sufoc de invidios ce sunt. Pe ăia care pot iubi imediat după ce au iubit, sau chiar în timp ce. Aş vrea să fiu capabil de asta. Doar că nu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Alege calitatea. Asta am invatat! Poate prea tarziu, ca sa mai pot savura! Restul... e tacere! Grea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Varanus, o să postez curând o poză, să elimin tot misterul :)) Na, că tot comentez aiurea şi pe lângă subiect. Măcar să fie cantitate, dacă nu se poate calitate :p

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim: Sper că ai ales CALITATEA şi nu gunoiul...Din toată inima sper.

    RăspundețiȘtergere
  15. Lialia: Da pune dracului odată poza aia, să mă dumiresc şi eu cu cine vorbesc!
    Te referi la cantitatea de calitate, nu? Ei, abia aştept.

    RăspundețiȘtergere
  16. LiLiA surioaro, ai sau nu chelie ca mor de curiozitate .

    RăspundețiȘtergere
  17. Harpon: Desi cam off topic, precizez că Lialia nu are chelie, în schimb eu mă bărbieresc pe toată imensitatea ţestei.

    RăspundețiȘtergere
  18. poate ca ar trebui sa-si lase si ea chelie sau mai bine ar trebui ca tu sa ai plete . Nu conteaza cat de lung ai parul...sau conteaza
    sunt indecis daca sa ma tund sau sa-mi fac implant cu par de strut , uneori aplic tactica animalului invocat...

    RăspundețiȘtergere