luni, noiembrie 17, 2008

SĂRUT MÎNA, NESIMŢITO!



Vă prezint performanţa unei şoferiţe de Matiz care, cu buburuza ei galbenă a blocat nu mai puţin de TREI maşini parcate perfect regulamentar. S-a întîmplat azi în parcarea din dreapta Oficiului Stării civile. Bineînţeles că eram aşteptat şi că mă grăbeam.
Doamna a apărut calm după vreo 25 de minute şi patru ţigări. I-am spus sărut-mîna şi am întrebat-o dacă are permis. Mi-a răspuns afirmativ în vreme ce descuia portiera. "Ce să fac, domle, dacă ăştia de la bancă se mişcă ca morţii? Am crezut că termin repede!
Am precizat că e vorba de permis de bun simţ, nu de conducere. Apoi mi-am cerut scuze. Nu mi-a răspuns. Mai mult ca sigur că permisul de bună creştere îi era suspendat.

14 comentarii:

  1. "...performanţa unei şoferiţe de Matiz.." ,varanus fii mai ingaduitor cu(sic) scula parcata. Daca ar fi fost un Q7? Mai citeam eu pe blog ceva azi?
    S-a auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim: Respect maxim pentru Matiz. Am avut Matiz şi înc-o mai visez, drăgălaşa de ea. Huo Q7! O hardughie însetată, bună de pus CD la oglindă şi pernuţe brodate la spate. Deştepţi nemţii: le iau banii moftangiilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica... gata cu Matizul? Ai gasit comoara din insula?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai evoluăm şi noi. Ca şi alţii: de la Oltcit la Renault, apoi Hyundai.
    Noi, mai încet că suntem mai vechi. Dar nu ne renegăm iubirile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sluga! In fata Calitatii umane, doar penitenta!...

    RăspundețiȘtergere
  6. Incerc sa-mi imaginez tonul cu care ati salutat si ati conversat cu acea doamna. :)) De ce nu i-ati zis ca la banca din spate se misca-ca lumea, viu si repede? Nu i-ati spus nici ce simtiti cu adevarat si de aceea ati ramas blocat neregulamentar si fara replica performanta... Cu un simplu salut... =)) =))
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  7. Doina: M-am gîndit: oare n-o fi banca de spermă? C-acolo, e de aşteptat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim: La penitenţă, se stă în genunchi!

    RăspundețiȘtergere
  9. So??... What??? No comment, sir! Vous etes le meme!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim: Mă cunoşti de undeva? De unde ştii că sunt acelaşi? Poate-s altul şi nici eu nu ştiu.
    Dar sunt acelaşi. Subravieţuiesc. Nu-i greşeală. Supravieţuiesc e altceva.

    RăspundețiȘtergere
  11. Iertati-ma! Nu cred ca va cunosc! M-am ratacit pe-aici! Si prin viata! Ma scuzati! nu mai deranjez!

    RăspundețiȘtergere
  12. Că-i Matiz, că-i Q7, nesimţirea la români nu mai face discriminare la brand. Eu dacă aş mai fi avut Ticuţu, dădeam cu spatele. Până ieşeam. Cu Frieda, sunt mai atentă. Deh, încă se adaptează la realităţile româneşti :p

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim: Deranjaţi-mă, deranjaţi-mă! Sunt masochist! Al dracului mă excită (poate trebuia să zic mă incită) să fiu deranjat! Nu vă sfiiţi, intraţi aici şi tastaţi la nimereală. asdffggflgjţruierlzpw şhqn şb şlUQW ŞA Cpplkasţojdvc
    qăerăvăp. Pentru cineva care nu înţelegea, am inventat limba vanada.
    Am să mă străduiesc să înţeleg ceva. Şi sigur am să şi reuşesc să înţeleg. Chiar dacă totul e aiurea. Am să dau un sens semnelor dumneavoastră. Pînă mor. Promit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Lialia: Nu mă aşteptam de la un şofer de Matizuţ drăguţ să parcheze de-ampulea. Cînd e vorba de-un manelar musculos, înţeleg. Dar dacă şi doamnele bine îmbrăcate, elegante, cu aur pă ele, subţirele la 50 de ani, patroane, deh!, mă blochează, nu mai înţeleg nimic.
    Iar mă fut ăştia cu conspiraţia lor universlă, băga-i-aş???

    RăspundețiȘtergere