marți, noiembrie 18, 2008

JALE MARE


Adepţii curentului Emo se confruntă cu o dilemă.
Să participe sau nu la proMEDIAfest - Gala presei băcăuane?
Cîteva zeci de emokizi s-au adunat în această seară în Cimitirul Central de pe str. Mărăşeşti pentru a analiza posibilitatea de a cîştiga cei 1 500 lei puşi la bătaie pentru fiecare gen de presă la proMEDIAfest. 1 500 de lei înseamnă 3 doze. Ei au aprins lumînări şi au fumat în memoria tuturor ziariştilor trecuţi în lumea drepţilor.
Prticipanţii la selecta adunare intenţionează să înainteze o adresă către organizatorii manifestării în care vor solicita înscrierea genului "Tăiere de venă pe lungime" în regulamentul de concurs, la categoria Presă scrisă.
La ora la care relatez această ştire, încă se discută dacă "Tragerea pe nas" va fi deasemeni înscrisă pe lista revendicărilor.
Vom reveni cu amănunte.

6 comentarii:

  1. Copiii emo trag şi pe nas? Că io credeam că doar plâng în batiste şi îşi taie bretonul cu ciobul. Dar sunt foarte talentaţi la scris. Mai ales la necroloage şi scrisori de adio :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lialia: Te poţi aştepta exact la orice de la nişte hipersensibili...De ce n-ar participa şi labilii şi labiliile (atenţie la accent, să n-aud interpretări!!!) emoţionali(le) la un aşa concurs de presă???

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuza-ma ca ti-o spun, fara nici cea mai mica urma de suparare...esti un dobitoc. Ar trebui sa te fac "gay" pentru ca asculti Queen sau sa imi bat joc de tine ca asculti muzica simfonica ori ca esti chel? E doar un curent prin care unii tineri se exprima. Scoate-ti ochelarii de cal te rog si da dovada de putina cumpatare!Ce oameni...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim: Ce noutate! Ştiam de mult că sunt un dobitoc! Dar cine nu-i? Tu? Anonimul dobitoc, cum sună!:))
    Acuma, serios: N-am nimic cu emokizii, ba, din contră, îmi plac aşa cum tot ce poate schimba faţa obsoletă a lumii îmi place. Eu însumi sunt, uneori, emokid. Cu tot cu ochelarii mei de cal care-mi ascund emoţiile şi lacrimile.
    N-o să-ţi dau satisfacţia să le vezi, asta-i diferenţa!
    Suferinţa, emoţia la vedere însemnă exhibiţionism. Tot ce începe cu ex înseamnă extremă, ieşire din joc.
    Te mai aştept.

    RăspundețiȘtergere
  5. Permiteti-mi, va rog, sa "bag" si eu o intrebare off topic : cum e cel care intra pe blogul omului ca sa-l faca dobitoc?
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  6. Doina: Păi, eu zic că ar trebui să intre în acţiune logica incontestabilă a meditaţiei de origine populară: "Cine se aseamănă, se adună"!

    RăspundețiȘtergere