sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Prostul lui şi prostul tău




Prostul tău e de stînga.
Prostul lui e de dreapta.
Prostul tău are master în economie la o facultate de stat. Luat cu 5.
Prostul lui are master în economie la o particulară. Luat cu 10.
Prostul tău zice că face în patru ani 3 000 de Kilometri de autostradă.
Prostul lui îi promite 1 300 de euro pe lună salariu în doi ani.
Prostul tău ţipă de pe afişe: Garantăm accesul tuturor românilor la educaţie şi sănătate de calitate!
Prostul lui urlă la megafoane: Vom introduce pensia socială, vom elimina inechităţile, vom susţine, vom armoniza, vom asigura, vom finaliza, vom!

Singur în cabină, stau ca prostu cu ştampila-n mînă: prostul tău, sau prostul lui?

5 comentarii:

  1. "Despre asta-i vorba" : duminica jucam pocker, pacalici, bambilici, sau popa prostu'? That is the question. :))
    Eu voi sta acasa sa meditez existential la tanda si manda...
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina: Cam aşa ceva: Tanda şi Manda.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Parafrazand bancul ala cu copiii, prostul tau cu prostul meu il bat pe prostu nostru :))

    RăspundețiȘtergere
  4. fratioare, nu am mai intrat de multa vreme , dara acum sunt intr-o mica degringolada, ce cauta fotografia mea pe postarea stimabilei lialia ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Harpon: Frate, da offtopic mai eşti! Ce vrei să fac eu, stăpînul unui blog în care oricine face ce vrea?

    RăspundețiȘtergere