vineri, decembrie 12, 2008

Ştire fără relevanţă



Iaca, sunt în Capitala patriei mele dragi.
Bucureşti, pentru cine nu ştie.
Din Voluntari pînă la Universităţii (pe Moşilor) am făcut fix 2 ore.
Vreo 6 Kilometri. Pe jos, distanţa asta îmi lua sub o oră.
Poate că a mai spus cineva, dar azi mi-am dat seama că Bucureştiul este o imensă parcare.
Don Giuliani zice c-aşa e şi-n New York şi cică-i de bine. Blocajele astea, dragi români, înseamnă că nu ne găsim într-un oraş mort. Şi s-a bucurat, prostu naibii, în timp ce un milion de şoferi români înjurau. Aia din trafic. Că pe cei care înjurau şi protestau contra taxei auto nu-i pun la socoteală. Deci, aşa i-a zis americanul lui Oprescu: să nu fie îngrijorat, că, orice-ar face, tot vor exista nemulţumiri, la dracu!

2 comentarii:

  1. :)) Asa-i la vie in Bucuresti. Ar trebui sa se bilduiasca artere auto supraetajate, io le-am spus, dar parca ma ia cineva in serios?! Nici Mos Craciun nu ne crede. Noi sa avem nervi tari, ca-n rest traim bine. :))
    DK

    RăspundețiȘtergere
  2. DK: Şi doctorul Oprescu voia autostradă în campanie, dar criza i-a mai domolit avîntul... Dar, vrutul e liber:)

    RăspundețiȘtergere