joi, decembrie 18, 2008

ÎNCĂ UN PREŞEDINTE CU BLOG

Preşedintele Asociaţiei BETANIA, olandezul Andrei Muit, care se zbate de mai bine de zece ani să facă viaţa oropsiţilor soartei mai bună, şi-a tras blog în limba română. Pentru că a reuşit să aducă bucurii şi speranţe pentru mii de copii cu probleme de sănătate, pentru familii defavorizate şi pentru oameni cu situaţii sociale subumane, despre Andrei s-a spus că, dacă nu exista, ar fi trebuit inventat. Cu eficienţa lui olandeză, a creat în Bacău un imperiu de bunătate pe care nici zece guverne n-ar fi fost în stare să-l edifice.
După ce, timp de trei ani a comunicat cu lumea virtuală pe blogul http://www.muit.eu/ (în limba olandeză), azi, Preşedintele lansează pagina lui web în româneşte : www.andre.muit.eu
Am privilegiul să vă transmit mesajul lui de deschidere:


Din iunie 2006 sunt “blogger” numai ca blogul meu era doar in limba olandeza. Pot sa va spun ca nu am trecut neobservat chiar daca multi folosesc “masini de traducere” de pe google ca sa citeasca blog-ul meu. In acelasi timp am fost incurajat sa scriu un blog si in limba romana, m-am gandit si pina la urma m-am hotarat…

Daca blogul meu in limba olandeza este folosit pentru a transmite un mesaj, o stare de spirit sau pur si simplu o informare despre Bacau, despre Romania, pe blogul in limba romana voi scrie pareri despre domeniul in care activez. Cateodata, in Romania, te izbesti de ziduri de rea-voinţă, de apatie, de dezinteres şi neimplicare cu o grosime nemaiintalnita nicaieri! Îţi vine să strigi după ajutor, dar nu te-aude nimeni. Prietenii mei din presă nu sunt întotdeauna pe-aproape, mai au şi alte treburi. Si atunci, un blog sau o pagina personală pe internet este singura metoda ca sa-ti poti face cunoscut punctul de vedere….

In alta ordine de idei, eu ma intalnesc cu foarte multi oameni, zi de zi, cu care am discutii interesante. Unele dintre ele merită să le povestesc. Chair o simpla intimplare care la prima vedere este banala, poate sa sa aiba un mesaj puternic.

Asadar, cu siguranta o sa am subiecte care sper să intereseze pe mulţi. In acelasi timp, sper să nu-i dezamagesc pe cei care m-au incurajat sa scriu un blog şi in limba romana!

Vă salut româneste!

Adrianus


Spune tot pe www.andre.muit.eu , domnule Preşedinte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu