duminică, decembrie 14, 2008

BELIGAN - Inedit sută la sută




Maestrul Beligan s-a născut exact cu 90 de ani în urmă. Dacă vreţi să-i uraţi cele bune, daţi-i bătăi, aici.
Aseară i-am înmînat numărul omagial din Infocredidam, (tipărit în Bacău la Docuprintul lui Ionel Rusei) de care a fost încîntat. L-am filmat pe ascuns pe Maestru, acasă la el, pe strada Spătarului. Vorbea cu Nicolae Herlea, aflat în Germania.
Strălucitor, angelic, nobil, decent, mirobolant. Poate că are suferinţe, dar nu le arată. Părea fericit pentru premiul de excelenţă primit cu o seară înainte.
Se bucura de vizită. A durat o oră. A pus să mi se aducă ceai de nu ştiu ce, cu lămîie, într-o ceaşcă albastră. Eram într-o casă cu pereţi full de cărţi şi tablouri. Poate am visat.
Dar am poze. Înseamnă că nu.
Mi-a aprobat emigrarea în Beligania, a semnat.
Să fiţi sănătos, domnule Radu Beligan.

2 comentarii:

  1. Frumoasă ţară Beligania, minunat şi unic conducător :) Te invidiez cu drag, Val

    RăspundețiȘtergere
  2. LiaLia: Dacă Beligania ar fi mai populată, lumea ar fi mult mai bună. Aşa cred.

    RăspundețiȘtergere