miercuri, decembrie 10, 2008

MARINARUL ŞI MAIMUŢA

Ştiam că aşa se va întîmpla.
Ştiam că vor sări cu gura cîrcotaşii, bîrfitorii de profesie, cei care şuşotesc pe la colţuri, cei very foxy, într-un cuvînt, laşii. Care nici nu şi-au mişcat cururile pînă la urne. Şi-au îndemnat şi masele largi, populare, să n-o facă. Că candidaţii(sic) nu-s buni, că nu-i reprezintă. Laşii erau mai buni! Că de-aia e mai bine să nu votezi, ca să priceapă politicienii că-s dedesuptul aşteptărilor publicului.
Şi? Cui îi pasă? Cui îi pasă de cei care au votat PDL ca să-i stîrpească pe pesedişti? Şi invers. Cui îi pasă de cei care-au pus ştampila pe candidaţii PNL pentru că ei chiar cred în idealurile dreptei?
Vouă vă pasă? Care nici nu v-aţi deranjat să spuneţi da sau nu pentru unul sau pentru altul?
Nici n-aveţi voie să mai cîrcotiţi, fraţilor!
Păi de-aia Elveţia e Elveţia, că acolo, de 600 de ani, cine nu se duce la vot, riscă o amendă de juma de salariu! Ori eşti cetăţean, ori nu!
E foarte trist ce se întîmplă, dar the life goes on! Că ne conduc proştii, corupţii şi declasaţii, e vina noastră. Şi a mea, şi a voastră! Uite-aşa, am ajuns înapoi, în 1992, vă vine să credeţi? Suntem iar tineri şi plini de speranţe cu noul Stolojan, cu noul FSN!
Responsabilizaţi-vă dracului odată!

24 de comentarii:

  1. Eu la primăvara iau buletin! Iupiiiii!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te supara, dar esti olecutza colectivist. Cei care nu merg la vot au dreptul sa comenteze, pentru simplul fapt ca sint CONTRIBUABILI. In tara in care platesc impozite, am dreptul sa comentez. Da, eu. Si nu triburile de "bastinasi" care au votat pe bani si care traiesc din impozitele mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Noul Strujan in noul fis! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. E o chestiune de morală, Florine! Fireşte că nimănui nu i se poate lua dreptul la libera exprimare! Dar forma asta de a protesta fără implicare, nu are nici o noimă în România politicienilor iresponsabili. Propoziţia la care te referi dospea de cinism, nu te fă că nu observi!

    RăspundețiȘtergere
  5. LiaLia: Buletin? Adică nici 14 ani n-ai împlinit, fato? Iote cu cine vorbesc io!

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi, dacă tot ne-am întors la 1992! Dacă ne întorceam la '96, îţi spuneam că în sfârşit pot să beau legal şi o să mă duc şi la vot :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Intimplator, eu am fo la vot. Tocmai de aia spun ca acei care au votat n-au niciun drept in plus fata de nestampilatori. Si daca iesea toata lumea la vot, ce se intimpla? Se faceau alte aliante? Toate variantele sint proaste, asa ca nu vad rostul. Oricum, tot EI ne conduc, indiferent de cine iese in fata.
    Cit priveste dospitul, prefer sa dospeasca altceva, sa fiarba vinu-n cupe, sa spumege pocalu'. Ce pizda ma-sii, oricum nu ne asteptam la nimic bun. Daca nu acum, atunci cind? Daca nu noi, atunci cine?

    RăspundețiȘtergere
  8. Florin P.: Ia hai să-ţi răspund la întrebări, uzînd de toată vasta mea experienţă de viaţă:
    Daca nu acum, atunci cind? - R.: NEVER!
    Daca nu noi, atunci cine? - R.: EI!
    Sper că eşti nemulţumit:)

    RăspundețiȘtergere
  9. LiaLia: Cu subtilităţi d-astea, nu dai tu gata varanusul, foxyşoaro! Dar mă bucur pentru tine. Nu uita să-l uzi.Pe buletin!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hihihihi, oi fi eu tunsă periuţă şi cam băieţoasă aşa, dar mai am ieşiri de cochetărie feminină :p Cu cine îmi permit :)

    RăspundețiȘtergere
  11. P.S. Asta ca să nu mă iau şi eu prea în serios ca alţi comentatori.

    RăspundețiȘtergere
  12. LiaLia: Uite d-aia eşti tu corespondenta mea preferată: pentru cinismul ironic şi subtil pe care-l strecori nu doar printre rînduri, ci, de cele mai multe ori, chiar in.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Varanus, la alegeri, in politica, in mass media, etc. apar stampile si pene ferme :)) de toate marimile si bine puse la punct, ca forma de exprimare (i)responsabila a opiniei publice si de exercitare democratica a dreptului la vot/cuvant. Si discernamantul romanului este dedesuptul "tutulor" asteptarilor. Romania e departe de Elvetia, desi poarta kilograme de ceasuri elvetiene.
    DK

    RăspundețiȘtergere
  14. DK: Responsabilitatea individuală determină eficienţa democraţiei în orice ţară. De-aia se spune că avem conducătorii pe care-i merităm.

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa cum am explicat de n ori,pt dreptul asta la vot, cat de liber si plin de "sperante" se poate in tara asta au murit unii nefericiti in 89,si nu e cazul sa ne batem joc de el. Mie mai grava mi s-aparut cacealmaua cu votul alb. Intamplator legea asta,asa stramba cum e, mi-a adus bucuria de a-l vedea in parlament pe alesul meu, colegul nostru de blog, nu ca ar avea el mare lucru de realizat ca opozant al unei coalitii neofeseniste.

    RăspundețiȘtergere
  16. Despre care coleg de blog e vorba? Ca să-l pot felicita.:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Cornel Pieptea. A candidat pt PNL in colegiul 27,in Militari. Si vezi ca iar s-a inflamat proasta aia de Andra (imi cer scuze ca barfesc asa, dar are si rabdarea mea o limita) pe blogul lui Dan Selaru, daca n-ai citit poate-i faci o vizita.

    RăspundețiȘtergere
  18. Viorica:Cornel Pieptea, da. M-ar fi animat mai mult ideea unui proiect menit să fluidizeze circulaţia prin Militari, decît amenajarea Lacului Morii. Cît despre votul alb, m-am exprimat deja. Sunt adeptul formulei "stagnarea înseamnă moarte", iar absenteismul este expresia lipsei de acţiune.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ca locuitoare a cartierului pot sa-ti spun ca Lacul Morii e o adevarata sursa de infectie, dar rolul unui parlamentar nu cred ca e sa se substituie primariei, mai ales ca primarul e un pnlist revopsit in pdlist.

    RăspundețiȘtergere
  20. Viorica: Mă leagă multe de cartierul Militari. Multe înjurături şi un lac de nervi în blocajele rutiere de acolo. Mă gîndeam că preferatul tău s-o fi izbit şi el de problema traficului. Iar ca parlamentar, ar putea face mai mult decît un pîrlit de primar de sector.

    RăspundețiȘtergere
  21. Pentru binele tau iti recomand sa citesti http://dono.ro/sfaturi-pentru-injuratorul-injuratoare-meu-mea/
    Pe mine m-a distrat,sper ca tu o sa iei aminte :D
    In legatura cu preferatul meu sa speram ca te-ai gandit intr-un ceas bun. Desi cu programul asta de guvernare, slaba nadejde...

    RăspundețiȘtergere
  22. Ti-ai vazut portretul pe care l-am pus la mine la blog?

    RăspundețiȘtergere
  23. Viorica: Ce portret, care portret, unde portret??? Cine, cum, de ce? Ce-am făcut? Viorica, nu lăsa să mă ucidă curiozitatea, ca pe motanul animat! Please! Bagă link!

    RăspundețiȘtergere
  24. @varanusScuze ca te-am lasat asa, neterminat,cu ochii in soare, da' m-am uitat la TV in seara asta. Nu mai stiu la care articol al tau ti-am dat link (I guess)da' uite, nu te mai fierb: http://google-viorica.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere