marți, decembrie 09, 2008

Pantofii de damă






Singurele vitrine la care mă opresc sunt cele ale librăriilor şi cele care expun pantofi de damă. Nu vă plictisesc cu cărţile. Ştiţi ce vreau să spun. Aici o să vorbim despre încălţămintea pentru femei.
Încălţările de femeie îmi provoacă aceeaşi tip de emoţie ca operele de artă dintr-un muzeu. Fix aşa. O fi vreun fel de fetiş.
Sunt pe Calea Victoriei vreo trei sau patru vitrine ucigătoare. Cu bijuterii de pantofi cu toc, din lac de toate culorile, cu botul ascuţit, de-o fineţe care mă face să vibrez. Nici nu trebuie să-nchid ochii ca să văd tălpiţa delicată, cu degeţele perfect aliniate, cu unghii ca nişte rubine, pătrunzînd încet în alveola fină de piele galbenă. Şi călcîiul rotund ca un măr din care-ţi vine să muşti, lăsîndu-se înconjurat de bareta perversă. Sau strecurîndu-se senzual în concavitatea de deasupra tocului. Şi mai sus, glezna de lux, subţire, terminată nedefint într-o gambă prelungă, strunjită în carnea cea mai albă...
Bijuterii de călcat pe mochete groase, pe parchete scumpe din mahon, pe marmură roşie, pe sufletele pereche. Bune pentru bărbaţi să bea şampanie din ele, să spargă oglinzi, să ascundă în buzunare sau să-i arunce sub paturi.

13 comentarii:

  1. ete pe mine astia ma fac bolnava :)) http://mailpro1.free.fr/salons/olivier/louboutin/08_03/mediafiles/l21.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai naibii de speculanţi ai exotismului feminin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Măi, cum ştii tu să-ţi aduci muierile pă blog! Cu din astea îmi vii? Aşa matinal? Când afară e zloată şi picioruşul fin e blocat iremediabil în bocancu butucănos? Să-ţi fie ruşine! Uite, am şi eu problemele mele http://liarebelyell.blogspot.com/2008/04/i-am-woman-in-love.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi ce să fac? Sunt varan bătrîn şi obsedat de delicate accesorii pentru tălpiţe de prinţişoară:), mă-nţelegi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pantofii-s excelenti - io-s a little bit despered dupa pantofi :); iar postul, ca de obicei, super :)

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau si eu o pereche de pantofi tip pahar daca este posibil. am o lucrare de mare sensibilitate.
    astept provincia....

    RăspundețiȘtergere
  8. Thea: Cred că te-nţeleg, de vreme ce pînă şi eu, care sunt un dur (!!!) simt un fior artistic la vederea unor modele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Harpon: Îi provincie avem pentru dumneavoastră pantofi tip butoi, damigeană sau bidon, la preţuri aceesibile.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Fericite printese! Noi astea, mai plebee sau mai trecute, dupa chinul sorei vitrege a Cenusaresei sa ne incapa piciorul mai putin fin in bijuterii, ne ducem asfintitul vietii in pantofi de sport, ca ni s-au deformatara degetelele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Viorica: S-au deformatără degeţelele de la cîte pupuri or fi avut parte!

    RăspundețiȘtergere
  12. As fi vrut io! Nu spusei ca-s sora vitrega cu Cenusareasa?

    RăspundețiȘtergere