vineri, mai 29, 2009

Fii mai blînd cu noi, Doamne!


Pe buzata de EBa am auzit-o cu propriile mele mijloace auditive - scăriţa, ciocănelul şi trompa lui Eustache - spunînd: Mă duc la Bruxelles şi am de gînd să iau nişte luări de cuvînt care să convingă UE că merităm muuuult mai mult.

Această frază face parte dintr-un interviu plin de poncife, agramatisme, succesuri şi semidoctisme care-l fac pe Vanghelie să tremure de ciudă că pierde primul loc de prost din ţară. Nu mai zic de Becali, că s-a retras sub supraveghere.

10 comentarii:

  1. ...EBA?! ...o ,,cuvantatoare" bipeda,ca atatea altele! ...amaratu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  2. coane, da' un video/audio nu ne oferi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu inteleg de ce nu se abtine. Intrebata la tv ce argumente are pentru sustinerea candidaturii sale (era dupa strangerea semnaturilor, la inceput), a afirmat: "ca nu vrea sa se dea mare".
    Eu am ramas blocata, dar mi-a trecut repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. Titlul corect era "Fii mai blond cu noi, Doamne!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim: Da ce cuvîntătoare! Ce le zice! Ca ospătăriţă ar face bani buni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Marele Han: Ai pe site-ul Antrenei toată emisiunea cu Ciutacu. Plus transcrierea vorbirii pe blogul lui. Să ai rezerve de hîtrtie igienică, hanule mare, că te caci de rîs.

    RăspundețiȘtergere
  7. greenfield: Empatică aşa cum eşti, dragă Greenfield, ar trebui să înţelegi cît de greu e să nu-ţi dai drumul cînd îţi vine:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Florin P. Mai blond? Nu-i de-ajuns că ne-a dat ce ne-a dat? Mă uit acum la Naşul şi-o văd şi nu-mi vine să cred că pitzipoanecele care recunosc că sunt imbecile ajung să conducă mulţimile...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie mi-e mai frică de imbecilii tăcuţi, decât de cei de la televizor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Las-o sa se duca, c-o sa legalizeze marijuana :D

    RăspundețiȘtergere