duminică, mai 17, 2009

EUROVISION 2009 - VARANUS MEMBRU ÎN JURIU - FINALA

Cu cea mai nenorocită stare, înainte să voteze Europa, oricît m-am străduit să-i dau Elenei Gheorghe o şansă pentru România noastră dragă, vă mai spun odată că n-avem coaie. Ea va ieşi pe un loc dincolo de 20.

Am dat 10 pentru
ALBANIA
MOLDOVA
AZERBAIJAN
ARMENIA
TURCIA
Am dat 9,66 pentru
FINLANDA
ESTONIA
NORVEGIA(cu un show mai slab ca al celorlalţi)
Am dat 9 pentru
GRECIA
ROMÂNIA (căci sunt subiectiv)
BOSNIA ŞI HERŢEGOVINA
GERMANIA
SPANIA.
Mai sunt 5 minute pînă la anunţarea rezultatelor votării.
Eu am curaj să-mi postez opţiunile. Doar sunt membru în juriu, ce mama dracului!

btw. Patricia a avut indecenţa să cînte într-un concurs pentru solişti mult mai puţin cunoscuţi ca ea. Pariez că o s-o ia în buză.
Senzaţional spectacolul băgat de ruşi în deschidere. Cu superbissimul Cirque du Soleil, Moskova a rupt gura tîrgului planetar. Ocen prekrasnîi. Mama Rusie e tare de tot!

4 comentarii:

  1. :D:D nu am vazut maare lucru interesant in afara de dita von teese. iar de auzit..hmm...mai nimic, caine sforaind mai sexy ca multe d'astea de acolo

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, hai, nu mai fi aşa de scorţoasă! Nu se poate să nu fi vibrat la ăia cărora le-am dat 10! Am avut în vedere trei elemente: VOCEA, PIESA, SHOW-ul. Am dat pentru fiecare categorie cîte o notă de la 1 la 10. Suma am împărţit-o la trei. Una din cele cinci cu 10 ar trebui să radă tot. Mai ales Norvegia, care a luat la mine doar 9,66, pe care l-am penalizat pentru show-ul mult mai slab ca la alţii.
    Acum, să văd dacă nu m-am ramolit.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) si iacataaa norvegia castiga fulminant ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumim Moscova, mulţumim Europa, că ne lăsaţi şi pe noi să plîngem...:)

    RăspundețiȘtergere