vineri, mai 29, 2009

MAESTRUL ŞI MARGARETA

Mi-am petrecut ziua de ieri şi jumătate din ziua de azi în preajma lui Gheorghe Zamfir, aflat în Bacău la invitaţia doctorului Essa. Am avut cu marele muzician discuţii extrem de interesante, pentru care eu însumi mă invidiez. Am vorbit despre artă şi genii ( maestrul este ascultat zilnic pe mapamond de peste 150 000 de ori !!!), despre bani, despre femeile care ne-au iubit şi ne-au urît, despre CREDIDAM şi despre, cum e şi firesc, politichie. Asta ca să amintesc doar temele generale.
Subiectele au fost nenumărate, iată doar cîteva: prinţesa Margareta care-i fusese destinată Maestrului ca soţie, dar Duda a fost mai abil, Iliescu şi nevastă-sa pe care-o ţine ascunsă, forţele răului din lumea asta care îi ţin pe români în sclavie, Berceanu care de fapt e Bercovici, Băsescu şi contractul pentru Roşia Montană, Dan Diaconescu şi iahtul lui de 8 milioane de euro, căruţa cu proşti din Caracal, Tucă şi providenţialul şarpe cu ochelari, geniala naţie română şi Kogaionul ca buric al universului, etc.
Am fost cît am putut mai rezervat şi am încercat să-l contrazic cît mai puţin pe oaspetele nostru. Cînd mi-a arătat, într-o cărţulie albastră de jurai că-i scrisă de Pavel Coruţ, că un vizionar indian care a vizitat România în 2004 a prezis că în curînd va începe un război nimicitor care va schimba complet lumea actuală, am zis da, e posibil. Mai departe, mi-a citit cum că marile puteri (SUA, Rusia, ONU, UE) vor dispărea şi că România şi India vor prelua, cu multe sacrificii umane, e drept, supremaţia pe planeta Pămînt, am zis doar mda.
Nu i-a prea plăcut Maestrului expectativa mea, drept pentru care, ex abrupto, m-a numit Val Street. Lucru care m-a măgulit, deoarece se ştie că pe strada aia sunt sediile celor mai mari bănci.
Oricum, acum mi-e clar că împotriva lui Gheorghe Zamfir există o conspiraţie iudeomasonică, nu naţională, ci mondială!, care dispune din cînd în cînd, cînd i se năzare, ca site-ul personal al celui mai cunoscut român din lume, să nu poată fi accesat. :) Chiar acum am intrat bine mersi pe
, dar probabil că băieţaşii care opresc pagina web erau la o berică.
Aseară, Gheorghe Zamfir a fost membrul cel mai important al juriului care a decis cîştigătorii la Cupa Presei Băcăuane la Gătit. În această calitate a mîncat pentru prima oară în viaţă - şi asta s-a întîmplat în Bacău:) - 9 (nouă) salate, între care, ultima, a fost un desert, fiind din fructe. Apoi, a pus mîna pe naiurile sale şi a cîntat mai bine de o oră pentru selecta adunare a gazetarilor de Bistriţa.
( Unii presari au dat iama în ploştile cu vinuţ minunat şi li s-a urcat la cap. Azi a trebuit să dau socoteală Maestrului ce şi cum despre vreo doi care i-au promis marea cu sarea aseară, cînd se dădeau zmei.)
Un Peugeot decapotabil, cu volan pe dreapta, condus de o ardeleancă de vreo 22 de ani l-a purtat apoi spre Capitală. Unde, sper că a ajuns foarte sănătos.
Mulţumim, Maestre.

Update: Ceva e adevărat cu site-ul Gheorghe Zamfir.ro,
deoarece am primit chiar acum un mesaj că un virus puternic îmi ameninţă calculatorul. Mesajul n-a dispărut decît după ce am ieşit de pe site.

2 comentarii:

  1. Imi pare rau s-o spun da'cred ca maestrului ii filfiie o pendula de multisor; la nai, in schimb, nu-l intrece nimeni, deci sa raminem la nai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Katy: Îmi pare rău s-o spun, dar chiar despre asta-i vorba:)

    RăspundețiȘtergere