miercuri, aprilie 15, 2009

RĂZBUNARE ÎN CAZ DE MUIE


Pentru cei care se trezesc că iau muie fără să-şi dorească, un moroşan di cela coios numa ce-o găsit o cale de răzbunare la care şoha nu m-aş fi gîndit. Cînd primit-a nişte groaznice facturi umflate pentru întreţinere, cetăţeanul s-o dus frumuşel la bancă ş-o schimbat patru milioane în monezi de zece şi de 50 de bani. Cu patru săculeţe de metal în mînă, numa ce s-o prezentat la asociaţia de locatari şi i-o pus pe tejghea. No, ăştia-s banii, numa de vedeţi de-s tăţi!
Normal că ăia or înebunit. Le-o luat vreo cîteva ceasuri să-i numere.
No, amu asta le-oi face şi io la escrocii ăştia de la Eon Gaz. Că pe februar mi-o ars două facturi de vreo opt miloane, de parcă centrala mea care-ncălzeşte trei camere mari şi late, ar fi centrală de cartier.
Că, dacă-i vorba să iau muie, măcar să-mi placă, nu?

4 comentarii:

  1. io le-ash gasi numa de 1ban si 5 bani
    macar sa le *t vorba aia. da partea proasta e ca chinui casiera, care ea saraca cu ale ei 3 clase n-are nici o vina ca factura ta ii stramba...insa arde-i!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ca ma simt mai usurata citind acest articol, dar si mie mi-a urcat tensiunea cand am auzit de factura de 8 mil (tot la 3 camere) la Gaz ...daca ai vreo idee asemanatoare ardeleanului "din poveste" sa ma anunti caci sunt dispusa la fapte mari :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi cum stai cu izolatiile la casa si mai ales la pod. Multa caldura se pierde si pe acolo. Asa am patit eu anul trecut, am izolat podul si am economisit cam 30%. Am schimbat si centrala si am mai castigat inca 15%. Dar si astea costa de te rup !

    RăspundețiȘtergere